Mercedes C-Class Cabrio.

Mercedes C-Class Cabrio

Mercedes C-Class Cabrio.

    Τα τετραθέσια κάμπριο της Mercedes αυξάνονται καθώς μετά την ανοιχτή E (βασίζεται στην προηγούμενη πια γενιά) η γερμανική εταιρεία παρουσίασε, στη Γενεύη και την έκθεσή της, την αντίστοιχη έκδοση της μικρότερης C-Class.
    H βάση για τη C-Class Cabrio είναι φυσικά το αντίστοιχο κουπέ, ενώ η ομοιότητα μεταξύ τους είναι ιδιαίτερα μεγάλη όταν η μαλακή οροφή δεν βρίσκεται διπλωμένη στο χώρο που προβλέπεται για αυτήν στο πορτμπαγκάζ. Η όλη διαδικασία ανοίγματος και κλεισίματός γίνεται βέβαια πλήρως ηλεκτρικά, ενώ όταν είναι ανοιχτή περιορίζει το χώρο για τις αποσκευές από τα 360 στα 285 λίτρα.
    Μικρό το κακό, καθώς τα πιο μεγάλα ταξίδια γίνονται συνήθως με κλειστή την οροφή για λόγους άνεσης, καθώς ακόμα και η στάνταρ εκδοχή της -υπάρχει και εξτρά που αποτελείται από ακόμα πιο πολλές στρώσεις υφάσματος και μονωτικών υλικών- εξασφαλίζει ένα χαμηλό επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό, σχεδόν αντίστοιχο του κουπέ. Όταν θελήσει πάντως κανείς να την ανοίξει (ή να την κλείσει) θα απαιτηθούν μόλις 20 δεύτερα, ενώ γίνεται και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 50 χλμ./ ώρα.
    Προκειμένου οι επιβάτες να νοιώθουν άνετα και χωρίς κάλυμμα πάνω από τα κεφάλια τους η C-Class Cabrio μπορεί να διαθέτει όλο τον ειδικό εξοπλισμό για τα ανοιχτά μοντέλα της Mercedes, όπως π.χ. το AIRSCARF (παροχή ζεστού αέρα γύρω από τον αυχένα μέσω αεραγωγού ενσωματωμένου στα εμπρός καθίσματα) ή το AIRCAP, την «αεροτομή» στην πάνω μέρος του παρμπρίζ που σηκώνεται όταν η οροφή είναι διπλωμένη και διώχνει τον αέρα πάνω από τους επιβάτες. Το τελευταίο θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι κάθονται πίσω, μιας και είναι αυτοί που συνήθως ταλαιπωρούνται περισσότερο από τους στροβιλισμούς.
    Έτσι θα μετακινηθούν όλοι με άνεση, καθώς και ο χώρος στις δύο ξεχωριστές πίσω θέσεις είναι ικανοποιητικός και ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα συστήματα διασύνδεσης και διευκόλυνσης, αλλά και ασφάλειας.
    Με τη C-Class τα τετραθέσια κάμπριο της Mercedes συνολικά ξεκινούν από τα 1.600 κυβικά μιας και ο βασικός της κινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος turbo βενζίνης των 1,6 λίτρων και των 156 ίππων της C180. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων συμπληρώνεται από το αντίστοιχο σύνολο των 2.000 κυβικών, που κινεί τις C200, C250 και C300, αποδίδοντας αντίστοιχα 184, 211 και 245 ίππους, καθώς και από το V6 των 3.000 κυβικών των C400 (333 ίπποι) και AMG C43 (367 ίπποι). Ο διαθέσιμος κινητήρας πετρελαίου είναι αυτός των 2.143 κυβικών, με 170 και 204 ίππους στις C220 d και C250 d.
    Όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν και με το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της γερμανικής εταιρείας, κάτι που ισχύει και για την τετρακίνηση για τις C200 και C220 d. Στάνταρ τετρακίνητες είναι οι C400 και C43.
    Στην πορεία θα παρουσιαστεί και η top έκδοση της νέας Mercedes C-Class Cabrio που θα είναι η C63 AMG, με κινητήρα το V8 των 4.000 κυβικών της AMG με τα 2 turbo και μια απόδοση κοντά στους 450 ίππους.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η παράξενη κυρία από τη Στουτγάρδη [Vid]

    Η πιο πολυτελής εκδοχή της G-Class για την οποία η Mercedes μας προετοίμασε διέρρευσε και είναι ένα πραγματικά πολύ ιδιαίτε

Επίσημο: Mercedes-AMG GT R Roadster

    Η AMG GT R είναι το «όπλο» της Mercedes στις ανά τον κόσμο πίστες, με πρώτη και κυριότερη την «Πράσινη Κόλαση».

H Mercedes-AMG μας παρουσιάζει το Project One [Vid]

    Στη θέα του αισθάνεσαι το αίμα να κυλάει γρηγορότερα στις φλέβες σου. Μοιάζει σαν να έχει έρθει από το διάστημα.