Ποιο μεγάλο όνομα επιστρέφει στα ράλι; [Vid]

Ποιο μεγάλο όνομα επιστρέφει στα ράλι

Ποιο μεγάλο όνομα επιστρέφει στα ράλι; [Vid]

Eνας διάσημος Σκορπιός ξαναχτυπά μετά από σαράντα χρόνια με ένα συναρπαστικό ανοιχτό, πισωκίνητο μοντέλο 300 ίππων, το οποίο προορίζεται για αγώνες ράλι.
    Σαράντα χρόνια μετά τον τελευταίο του αγώνα, το Ράλι Μόντε Κάρλο του 1976, επιστρέφει και πάλι το Abarth 124 Rally στο προσκήνιο. Δεν πρόκειται βεβαίως για το θρυλικό μοντέλο της δεκαετίας του 70, αλλά για ένα νέο πρωτότυπο της Abarth Racing Team σύμφωνα με τους κανονισμούς ράλι στην κλάση RGT. Το εντυπωσιακό μοντέλο αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι της Γενεύης, όπου παρουσιάστηκε με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1,8 λίτρων και 300 ίππους ισχύ, κάνοντας έτσι τη διαφορά σε σχέση με το απλό Fiat 124 Spider με βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων και 170 άλογα.

    Η μετάδοση κίνησης του αγωνιστικού Abarth γίνεται στους πίσω τροχούς με ένα σειριακό σαζμάν έξι σχέσεων, η υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή έχει αντικατασταθεί από μία σκληρή Hardtop από συνθετικά υλικά και το αμάξωμα έχει ενισχυθεί με προστατευτικό κλωβό ασφαλείας ρολ - κέιτζ. Eπίσης έχει αφαιρεθεί ένα μέρος της ηχομόνωσης και του εσωτερικού διακόσμου για εξοικονόμηση βάρους, αλλά και για να χαμηλώσει ακόμη περισσότερο το κέντρο βάρους.
Οι Ιταλοί εξόπλισαν τον διθέσιο Σκορπιό τους με σκληρότερα αμορτισέρ, που ρυθμίζονται σε τέσσερις διαφορετικές θέσεις, με ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και με πανέμορφους αγωνιστικούς τροχούς της ΟΖ.

    Τα βιβλία παραγγελιών θα ανοίξουν το επόμενο διάστημα για τους ενδιαφερόμενους ιδιώτες, που θα πρέπει να ξηλωθούν γύρω στις 150.000 ευρώ, για να αποκτήσουν ένα νέο Abarth 124 Rally. Το ντεμπούτο του συναρπαστικού αυτοκινήτου, που συνδυάζει την αίσθηση των ράλι με την διασκέδαση, θα γίνει το 2017. Αρχικά θα λάβουν τα πρώτα αυτοκίνητα μέρος σε ένα ειδικό πρωτάθλημα στην Ιταλία, όμως η Abarth πιστεύει ότι το 124 Rally θα βρει μεγάλη ανταπόκριση και στο εξωτερικό.

Abarth 124 Spider e Rally | Salone di Ginevra 2016

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Abarth 124 R-GT, ο σκορπιός αντεπιτίθεται.

    Όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε το μικρο cabrio της Fiat και έχουμε δει και ακούσει σε  βίντεο τις δυνατότητες του και το πολύ κα

Η Koenigsegg ενδιαφέρεται για τη κατηγορία Hypercar του Le Mans

    Στις αρχές του περασμένου Ιουνίου η FIA ανακοίνωσε πως τα hypercars επιστρέφουν σε WEC και Le Mans, μιας και από το 2020 θα

Η BMW teasάρει την M4 GT4

    Ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της M4 GT4 αποκάλυψε η BMW, με το αγωνιστικό να κάνει το ντεμπούτο του στις 24 Ώρες του Νίρμπ