Audi TT RS-R by ABT. Ποιος χρειάζεται το R8;

Audi TT RS-R by ABT. Ποιος χρειάζεται το R8;

Audi TT RS-R by ABT. Ποιος χρειάζεται το R8;

    Ο λόγος της ερώτησης είναι σαφώς η απόδοση του 2.5-λιτρου 5-κύλινδρου turbo κινητήρα, καθώς από τα 400 άλογα και 450 Nm ροπής του εργοστασιακού μοντέλου, πλέον έχουν γίνει 500 και 570 Nm. Η αύξηση έρχεται μέσω του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου του κινητήρα από τον ABT, με τον γερμανικό οίκο να μην δίνει τα νέα νούμερα επιδόσεων. Σίγουρα, όμως, το 0-100 χλμ/ώρα θα είναι ταχύτερο από το 3,7 δευτ. του "μαμά" μοντέλου.

    Εκτός των μηχανικών βελτιώσεων, ο οίκος επεμβαίνει και στην εμφάνιση του γερμανικού coupe, καθώς πλέον αυτό διαθέτει ένα νέο εμπρός spoiler, νέα μάσκα, πλαϊνές ποδιές, και πίσω διαχύτη, όλα φτιαγμένα από carbon. Νέα είναι και η εξάτμιση, με δύο διπλές απολήξεις, ενώ η εμφάνιση ολοκληρώνεται με 20αρες ζάντες Sport GR.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα καλούδια της MTM στο περίπτερο της στην έκθεση της Γενεύης

    Η MTM έχει στο περίπτερο της στην έκθεση της Γενεύης τρία βελτιωμένα μοντέλα της Audi.

Audi A8 από την ABT

    Η ABT Sportsline παρουσιάζει την πρότασή της για το νέο Audi A8.

Audi RS5 με 500 ίππους από την Manhart [Vid]

    Το Audi RS5 δεν το λες και αργό αυτοκίνητο, όμως πολλές εταιρίες αναβαθμίσεων έχουν βγάλει περισσότερη δύναμη από το 2.9-λί