Επίσημο: Audi Q8 2018 [Vid]

Επίσημο: Audi Q8 [Vid]

Επίσημο: Audi Q8 2018 [Vid]

    H Audi αποκάλυψε τη ναυαρχίδα στην οικογένεια “Q” των SUV μοντέλων της, δηλαδή το νέο Q8.  

    Ως ναυαρχίδα λοιπόν το νέο Q8 έχει και τις ανάλογες διαστάσεις που το κάνουν επιβλητικό. Συγκεκριμένα το μήκος, το πλάτος και το ύψος του διαμορφώνοντα στα 4.99 μ., 2.00 μ. και 1.71 μ. αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο του αγγίζει τα 3,00 μέτρα με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται για την εσωτερική ευρυχωρία του. Σχεδιαστικά τώρα χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα κομψό, σπορ και συνάμα δυναμικό. Έχοντας δεχτεί επιρροές από το αυθεντικό Audi Quattro ξεχωρίζει με τη νέα κάθετη οκτάγωνη Singleframe μάσκα μέσα στην οποία εμπεριέχονται οι τέσσερις ενωμένοι κύκλοι της Audi, πατάει σε ζάντες 22 ιντσών και η οροφή του ακολουθεί την ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή των πίσω κολόνων προσδίδοντας coupe φυσιογνωμία. Στα κάτω άκρα του εμπρός προφυλακτήρα έχουν τοποθετήσει δυο μεγάλες εισαγωγές αέρα, φέρει αλουμινένιες ποδιές εμπρός-πίσω, στάνταρ είναι οι Led προβολείς και προαιρετικοί οι HD Matrix LED, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα επικοινωνούν με μια φωτεινή λωρίδα.

    Η τεχνολογία χτυπάει κόκκινο εντός του νέου Q8, καθώς κεντρικά τοποθετημένη βρίσκεται η επάνω μεγάλη οθόνη αφής MMI των 10,1 ιντσών, η οποία όταν απενεργοποιείται γίνεται σχεδόν αόρατη πάνω στη μαύρη επιφάνεια που την περιβάλλει. Από κάτω της βρίσκεται ακόμα μια οθόνη 8,6 ιντσών, τα καθίσματα προσφέρουν λειτουργία μασάζ και αερισμού, ο κλιματισμός είναι αυτόματος σε τέσσερις διαφορετικές ζώνες, το σύστημα πολυμέσων δέχεται φωνητικές εντολές και ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με οθόνη 12,3 ιντσών. Παράλληλα υπάρχει head-up display, σύστημα πλοήγησης, σύνδεση στο διαδίκτυο μέσω με Wi-Fi και ηχοσύστημα της Bang & Olufsen.

Audi-Q8-2019-22.jpg

    Πλούσια είναι και η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνοντας ενεργό cruise assist,  efficiency assist, υποβοήθηση  σε διασταύρωση, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίηση προσέγγισης σε κράσπεδο, κάμερες 360 μοιρών μέχρι και απομακρυσμένο έλεγχο στάθμευσης σε γκαράζ.

    Στις εκτός δρόμου αποστολές το νέο Q8 επιστρατεύει την απόσταση των 254 χλστ. από το έδαφος, την ενεργή αερανάρτηση, το σύστημα ελέγχου καθόδου σε εδάφη με έντονη κλίση, τους κοντούς προβόλους του, αλλά και το αμιγώς μηχανικό κεντρικό διαφορικό που μεταφέρει την ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα σε αναλογία 40:60. Όταν χρειαστεί το μεγαλύτερο μέρος της ροπής περνά στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση. Το προαιρετικό σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης δίνει τη δυνατότητα αλλαγής διεύθυνσης των πίσω τροχών έως 5 μοίρες, αντίθετα στη φορά κίνησης στις χαμηλές ταχύτητες και κατά τη φορά κίνησης στις υψηλές, μικραίνοντας αντίστοιχα τον κύκλο στροφής και βελτιώνοντας την κατευθυντικότητα.

    Το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα MHEV που συνοδεύει τους κινητήρες του νέου Q8 απαρτίζεται από μπαταρία ιόντων λιθίου και μίζα/γεννήτρια με ιμάντα. Κατά την επιβράδυνση υπάρχει ανάκτηση έως 12 kW ισχύος, που φορτίζουν τη μπαταρία. Η τεχνολογία MHEV επιτρέπει την απενεργοποίηση του κινητήρα σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, οπότε υπάρχει απλό ρολάρισμα, ενώ το start/stop είναι διαθέσιμo από τα 22 χλμ./ώρα.

    Απόβαση στις αγορές της Ευρώπης το νέο Q8 θα πραγματοποιήσει το τρίτο τρίμηνο του 2018.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο Σαλόνι της Γενεύης το νέο Lexus UX

    Τους ανυπόμονους που δεν άντεχαν μέχρι τις 6 Μαρτίου για να δουν το νέο UX στο Σαλόνι της Γενεύης ικανοποίησε η Lexus.

    Την US Special Vehicles (USSV) την μάθαμε όταν το 2015 παρουσίασε το Rhino GX.

Bentley Bentayga με V8 κινητήρα και 550 άλογα

    Όπως είχε γίνει γνωστό από τα τέλη του περασμένου χρόνου, η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε σήμερα ότι τοποθετεί στην Bentayga