Η Audi υπόσχεται διαφοροποίηση στον σχεδιασμό των μοντέλων της

Η Audi υπόσχεται διαφοροποίηση στον σχεδιασμό των μοντέλων της

Η Audi υπόσχεται διαφοροποίηση στον σχεδιασμό των μοντέλων της

    Η Audi μέσω του CEO της, Rupert Stadler, έκανε γνωστό πως από εδώ και στο εξής η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους θα διαφοροποίησει τον σχεδιασμό των μοντέλων της. Η αρχή έγινε με τα Q2, Α8 και A7 Sportback, με τον Stadler να συμπληρώνει πως η Audi θα κάνει τα μοντέλα της πιο αναγνωρίσιμα στις νέες και αναδυόμενες αγορές, όπως αυτή της Κίνας, κάνοντας τα να έχουν την δική τους εμφάνιση.

    Ο Stadler πιστεύει ακράδαντα πως η διαφοροποίηση στον σχεδιασμό των μοντέλων είναι απαραίτητη, επειδή ο κύκλος ζωής ενός μοντέλου διαρκεί περίπου έξι χρόνια και έτσι κάθε αυτοκίνητο θα πρέπει να διαθέτει ελκυστικό σχεδιασμό καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής του. Το επόμενο μοντέλο της Audi που θα διαθέτει νέο σχεδιασμό θα είναι το A6, με τα E-Tron και E-Tron Sportback να ακολουθούν.

    Η Audi πιστεύει πως όταν τα μοντέλα “απαλλαγούν” από τις κινητήρες εσωτερικής καύσης και κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρες, τότε οι σχεδιαστές της θα έχουν περισσότερη ελευθερία προκειμένου να αλλάξουν τις αναλογίες, κάτι που θα οδηγήσει σε νέα σχέδια που θα κάνουν τα μοντέλα πιο ελκυστικά.

    Ο Marc Lichte, ο αρχισχεδιαστής της Audi συμπλήρωσε πως εξετάζουν το ενδεχόμενο να προσφέρουν στην αγορά ένα δίπορτο σπορ μοντέλο στη κατηγορία της BMW 8-Series, αλλά για την ώρα δεν έχει παρθεί η απόφαση από το διοικητικό συμβούλιο.

    Τέλος, η γερμανική εταιρία θέλει να προσφέρει στην αγορά της Κίνας μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Q2 με το μακρύ μεταξόνιο. Το Q2 L E-Tron αναμένεται να προσφέρει αυτονομία 500 χλμ και αναμένεται να κυκλοφορεί στην αγορά μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Tέρμα τα κουμπιά για το Audi A8.

    H ναυαρχίδα της Audi θα λανσάρει αρκετά πρωτοποριακά συστήματα, μεταξύ των οποίων και το νέο Virtual Dashboard που θα αναβα

Audi R8 Final Fantasy XV αξίας ¤431.000 (Vid)

    Αυτό είναι το Audi R8 Final Fantasy XV, ένα μοναδικό R8 για την ιαπωνική αγορά που όπως καταλαβαίνεις και από την ονομασία

Όταν το Audi R8 ήταν η κεντρική ιδέα

    Η μαγιά ήταν ήδη έτοιμη και η Audi δεν κατέληξε τυχαία στο R8.