Τέλος το χειροκίνητο για τις BMW M5 & M6.

Τέλος το χειροκίνητο για τις BMW M5 & M6

Τέλος το χειροκίνητο για τις BMW M5 & M6.

Ο πρόεδρος της φίρμας επιβεβαίωσε ότι οι νέες Μ5 και Μ6 θα έχουν μόνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

    Ο πρόεδρος της BMW M GmbH, Frank van Meel, μίλησε στο Car & Driver αναφέροντας ότι η ζήτηση του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων της φίρμας για την Μ6 έπεσε στο... μηδέν! Επίσης, οι πωλήσεις της Μ5 με το ίδιο χειροκίνητο κιβώτιο ήταν ελάχιστες, γιΆαυτό και το αποτέλεσμα είναι να σταματήσει να είναι διαθέσιμο το 6άρι κιβώτιο στις επόμενες Μ5 και Μ6. Από την άλλη, ο Meel θα κρατήσει την επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου για τα υπόλοιπα μοντέλα της Μ γκάμας (Μ2, Μ3 και Μ4).

    Η ανακοίνωση αυτή ίσως ενοχλήσει αρκετούς λάτρεις των μοντέλων, αλλά ήταν αναπόφευκτο. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς, ότι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων προσφέρει καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το χειροκίνητο τότε θεωρείται και μία ορθή κίνηση από τη BMW. Συγκεκριμένα, η M5 ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 km/hσε 4,2 sec με το αυτόματο, δηλαδή 1 δέκατο του δευτερολέπτου γρηγορότερα από τις χειροκίνητες εκδόσεις. 

    Να θυμίσουμε ότι η BMW προσθέτει τις τελικές πινελιές στην ολοκαίνουργια M5, η οποία θα παρουσιαστεί μέσα στον επόμενο χρόνο και ίσως φέρει μία αναβαθμισμένη εκδοχή του 4.4 Μ TwinPower Turbo V8 μοτέρ, εκτοξεύοντας την ιπποδύναμη στους 626 ίππους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βελτιωμένη BMW M3 με 530 άλογα από τις DS Automobile και Hamann

    Η DS Automobile ένωσε τις δυνάμεις της με την Hamann και παρουσιάζουν μια λευκή βελτιωμένη BMW M3.

BMW i8: Στην υπηρεσία του νόμου

    Λίγες ημέρες μετά την απόκτηση ενός Audi S7 Sportback, η αστυνομία της Νέας Νότιας Ουαλίας, στην Αυστραλία, έχει πλέον στον

Η BMW βάζει «τέλος» στη Z4.

    Το roadster της BMW αποσύρθηκε από την παραγωγή πριν από μερικές ημέρες, με τη φίρμα να δίνει περισσότερη βάση στο μοντέλο