Στην κυκλοφορία ο διάδοχος της BMW Isetta [Vid]

Στην κυκλοφορία ο διάδοχος της BMW Isetta [Vid]

Στην κυκλοφορία ο διάδοχος της BMW Isetta [Vid]

    Το καλοκαίρι ξεκινά η παραγωγή του ηλεκτρικού Microlino με μήκος μόλις 2,4 μ., δύο θέσεις και πρόσβαση από μία πόρτα, που αποτελεί ταυτόχρονα και τη μάσκα του.

    Η BMW Isetta ανήκει στα πιο εμβληματικά μοντέλα της δεκαετίας του 50 και ήταν περισσότερο μοτοσικλέτα παρά αυτοκίνητο. Όποιος ήθελε να μπει στο εσωτερικό της, έπρεπε να σκαρφαλώσει από μπροστά, ανοίγοντας τη μάσκα που λειτουργούσε σαν πόρτα με ενσωματωμένο το τιμόνι και το κόκπιτ.

    Μετά από αρκετές δεκαετίες αποκτά πλέον το μοντέλο της βαυαρικής μάρκας έναν φυσικό διάδοχο, το Microlino. Το νέο μοντέλο διατηρεί την εμπνευσμένη συνταγή της Isetta, ταυτόχρονα όμως προσαρμόζεται στη σύγχρονη εποχή, όσον αφορά στους κινητήρες και στα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Ετσι εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων αντί του μονοκύλινδρου βενζίνης με 12 και 13 άλογα, που διέθετε η Isetta. Χάρη στο συγκεκριμένο ηλεκτρικό μοτέρ και σε ένα συνολικό βάρος μόλις 450 κιλών επιταχύνει το Microlino από στάση έως 50 χλμ./ώρα σε 5’’ και πιάνει τα 90 χλμ./ώρα τελική.

    Οι συγκεκριμένες προδιαγραφές κρίνονται υπερεπαρκείς για ένα τέτοιο μοντέλο πόλης, που εφοδιάζεται με δύο τύπους μπαταριών εμφανίζοντας –ανάλογα με την έκδοση- 125 ή 215 χιλιόμετρα αυτονομία. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η πλήρης φόρτιση των μπαταριών από απλή οικιακή πρίζα πραγματοποιείται σε τέσσερις ώρες και με ταχυφορτιστή μέσα σε εξήντα λεπτά.

    Το κόκπιτ του μήκους 2,4 μ. μοντέλου είναι απέριττο, στο σαλόνι του βολεύονται δύο επιβάτες σε ένα ενιαίο κάθισμα, η ηλιοροφή προβλέπεται στάνταρ και ο χώρος αποσκευών εντυπωσιάζει με έναν όγκο 300 λίτρων, που θεωρείται εξωπραγματικός με βάση τις εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου. Μάλιστα στον προαιρετικό εξοπλισμό του διθέσιου αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και ένα πατίνι για μετακινήσεις στην καρδιά των πόλεων, σε πεζόδρομους, κλπ. Kερασάκι στην τούρτα αποτελεί η δυνατότητά του να παρκάρει κάθετα στον δρόμο χωρίς να εμποδίζει, χάρη στις μινιμαλιστικές του εξωτερικές διαστάσεις.

    Πριν λίγες ημέρες παρουσιάστηκε το μοντέλο προσειράς, που διαφοροποιείται ελάχιστα από το Microlino παραγωγής. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται από το καλοκαίρι στη βόρεια Ιταλία και θα κοστίζει γύρω στις 12.000 ευρώ, ενώ μπορεί να παραγγελθεί ήδη στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.micro-mobility.com/en/experience-micro/microlino.

    Το λιλιπούτειο μοντελάκι δεν χρειάζεται να περάσει από crash tests για να λάβει έγκριση Τύπου, καθώς ανήκει στην κατηγορία των ελαφρών τετράτροχων οχημάτων με μέγιστη απόδοση 15 Κιλοβάτ. Ωστόσο οι κατασκευαστές του διαβεβαιώνουν, ότι είναι ασφαλές και ότι έχει περάσει με επιτυχία τις προσομειωμένες δοκιμές πρόσκρουσης  με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα σε υπολογιστή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το 2021 στην αγορά η BMW i4

    Στο περιθώριο της συνέντευξης τύπου της BMW στην έκθεση του Παρισιού, η γερμανική εταιρία μέσω του CEO της, Harald Kruger,

Επίσημο: BMW Vision iNext concept

    Η BMW παρουσίασε και επισήμως το νέο της πρωτότυπο, το Vision iNext, το οποίο ουσιαστικά μας δίνει μία γεύση από το μέλλον

Δείτε πώς φορτίζει ασύρματα η BMW 530e iPerformance [Vid]

    Χωρίς καλώδιο θα πραγματοποιείται η φόρτιση της 530e iPerformance, όπως μας ενημερώνει η BMW στο παρακάτω video.