Τον «ασκό του Αιόλου» κινδυνεύει να ανοίξει η Ferrari, λέει η Force India

Τον «ασκό του Αιόλου» κινδυνεύει να ανοίξει η Ferrari, λέει η Force India

Τον «ασκό του Αιόλου» κινδυνεύει να ανοίξει η Ferrari, λέει η Force India

    Σε μια οριακή κατάσταση βρίσκεται η Ferrari όσον φορά την αξιοπιστία. Στους τελευταίους δύο αγώνες, η ιταλική ομάδα αντιμετώπισε τρία προβλήματα με το power unit της, και αποτέλεσμα είναι οι 59 βαθμοί διαφοράς του Sebastian Vettel από τον Lewis Hamilton. Μετά το ελαττωματικό μπουζί των €59 στη Suzuka, η ομάδα του Maranello προχώρησε σε αλλαγές, ώστε να αποφύγει αντίστοιχα προβλήματα στο μέλλον.

    Μετά από ένα τόσο κακό σερί προβλημάτων, μπορεί να κάνεις τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Σύμφωνα με τον Otmar Szafnauer, COO της Force India, αν η Scuderia προβεί σε μεγάλες αλλαγές, τότε θα επικρατήσει το χάος, αφού θα αλλάξεις μια διαδικασία χρόνων η οποία δούλευε στο παρελθόν. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να καλύψεις τα κενά και να διορθώσεις τα θέματα που οδήγησαν στις εγκαταλείψεις.

    Πρέπει να ακολουθήσεις μια διαδικασία. Αν αυτό συνέβαινε εδώ και είχαμε ένα πρόβλημα που θα μας στερούσε τον τερματισμό, κάνεις μια λίστα των λαθών, αποκαλύπτεις τι συνέβη. Στη συνέχεια, ο υπεύθυνος μηχανικός θα σου πει την βασική αιτία, πώς θα το διορθώσουμε και πώς θα βεβαιωθούμε ότι δε θα συμβεί ξανά. Στη συνέχεια, επικεντρώνεσαι στην αξιοπιστία.

    Αυτό που δεν μπορείς να κάνεις είναι να ξεκινήσεις να αλλάζεις αυτές τις διαδικασίες που πάντα είχες και δούλευαν για ‘σένα, γιατί τότε είναι το χάος. Αν η διαδικασία δεν δουλέψει, τότε θα πρέπει να κάνεις μισό βήμα πίσω, να αναδρομή και να πεις: ας διορθώσουμε αυτή τη διαδικασία και ας την ακολουθήσουμε.

    Ο Szafnauer ισχυρίζεται πως μια μεγάλη ομάδα θα πρέπει να μείνει πιστή σε αυτό που έχει παγιωθεί για χρόνια, διότι μόνο έτσι θα μπορεί να προχωρήσει και να βελτιώσει την αξιοπιστία.

Όταν η ομάδα είναι μεγάλη, και η ομάδα τους είναι πολύ μεγαλύτερη από τη δική μας, τότε χρειάζεσαι αυτή τη διαδικασία. Έτσι, αν κάποιος ακολουθεί την διαδικασία και βρει το σφάλμα, το διορθώνεις, το δοκιμάζεις και βεβαιώνεσαι ότι δε θα συμβεί ξανά. Αν το κάνεις ξανά και ξανά, τότε καταλήγεις στο άλλο άκρο. Αυτό θα έκανα εγώ. Συνήθως, όσο μεγαλύτερη είναι η ομάδα, τόσο περισσότερο το χρειάζεσαι αυτό.

Όλα εξαρτώνται από το ποιος είσαι και ποιος δεν είσαι. Αν έχεις διαδικασίες που γνωρίζουν όλοι και θα έπρεπε να ακολουθούν, και είσαι χαρούμενος που έχουν καθιερωθεί με την πάροδο του χρόνου και δουλεύουν, τότε μπορείς να το κάνεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Ferrari 488 GT3 δεν έχει ακριβώς αγωνιστικό ήχο

    Μετά από τις υποσχέσεις για διατήρηση των ατμοσφαιρικών κινητήρων στα αυτοκίνητά της, η Ferrari επέλεξε τελικά το turbo, με

Επίσημο: Ferrari SF71H [Vid]

    Έχουν μείνει μόλις τέσσερις ημέρες μέχρι την έναρξη των πρώτων δοκιμών εξέλιξης για το 2018 όσον αφορά το πρωτάθλημα της Fo

Στις 22 Φεβρουαρίου η παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Ferrari

    Στο περιθώριο του ετήσιου δείπνου που παραχωρεί η Ferrari στο Μαρανέλο, πριν από τα Χριστούγεννα, ο πρόεδρος της, ο Sergio