Η Koenigsegg One:1 είναι ικανή για 6:40 στο Nurburgring

Η Koenigsegg One:1 είναι ικανή για 6:40 στο Nurburgring

Η Koenigsegg One:1 είναι ικανή για 6:40 στο Nurburgring

    Η Koenigsegg έχει ανακοινώσει από πέρυσι πως θέλει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring, ωστόσο το ατύχημα που είχε το αυτοκίνητο στη Πράσινη Κόλαση, λόγω ελαττωματικού αισθητήρα ABS, έβαλε φρένο στις βλέψεις της Σουηδικής εταιρίας.

    Από τη Γενεύη όπου βρίσκεται αυτές της ημέρες ο Christian von Koenigsegg, δήλωσε πως η One:1 είναι ικανή να σημειώσει στο Nurburgring χρόνο της τάξεως των 6 λεπτών και 40 δευτερολέπτων, διαλύοντας το ρεκόρ της Huracan Performante που έχει σημειώσει 6:52.01. Όπως είπε:

    Όταν κάναμε πέρυσι τις δοκιμές στο Nurburgring είμασταν ήδη κάτω από τα επτά λεπτά και αυτό σε πολύ "χαλαρό ρυθμό". Ο καθένας που οδηγούσε το αυτοκίνητο έλεγε πως αν πραγματικά πιέσουμε το αυτοκίνητο στο όριο, μπορούμε να σημειώσουμε χρόνο 6:40.

    Στη συνέχεια όμως είχαμε την αστοχία του αισθητήρα του ABS και δεν μπορέσαμε να το αποδείξουμε. Οι δοκιμαστικοί γύροι που κάναμε δεν έγιναν καν με την πλήρη ισχύ του αυτοκινήτου, μιας και αυτό απέδιδε κοντά στα 900 άλογα, 460 άλογα λιγότερα από το μέγιστο. Η επιπλέον ιπποδύναμη θα μας έδινε μικρότερο χρόνο κατά 3-4 δευτ. ανά γύρο.

    Απαντώντας αν η Koenigsegg θα ξαναστείλει την One:1 στην Πράσινη Κόλαση προκειμένου να επιχειρήσει να σπάσει το ρεκόρ, το αφεντικό της εταιρίας είπε:

    Ο χρόνος πέρασε. Η One:1 που τράκαρε ανήκει σε έναν πολύ καλό μου φίλο. Του επισκευάσαμε το αυτοκίνητο και του το δώσαμε. Θα πρέπει να τον ξαναρωτήσω αν μας την ξαναδώσει για να επιχειρήσουμε το ρεκόρ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Koenigsegg Regera με ανθρακόνημα γυαλισμένο στο χέρι

    H Koenigsegg παρουσιάζει μια ειδική Regera που έχει την τεχνολογία “Koenigsegg Naked Carbon” – KNC για συντομία.

Τι κάνει στο Ρινγκ η Koenigsegg

    Ο Σουηδός κατασκευαστής επέστρεψε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία γα να σπάσει το ρεκόρ γύρου.

Ο σχεδιαστής της Koenigsegg μας δείχνει το spec του για την Regera

    Η επιλογή χρώματος και γενικότερα η εξατομίκευση ενός νέου αυτοκινήτου, δεν είναι κάτι απλό για τον υποψήφιο αγοραστή.