H Maserati Boomerang είναι ιδιαίτερη και έχει το πιο περίεργο ταμπλό του κόσμου.

H Maserati Boomerang είναι ιδιαίτερη και έχει το πιο περίεργο ταμπλό του κόσμου.

H Maserati Boomerang είναι ιδιαίτερη και έχει το πιο περίεργο ταμπλό του κόσμου.

    Αν τα πρωτότυπα δημιουργούνται για να τραβήξουν τα βλέμματα και την προσοχή τότε η Maserati Boomerang είναι ίσως το πιο επιτυχημένο concept car, μιας και εξακολουθεί ακόμα να σοκάρει.

    Ακριβώς όπως το είχε κάνει και στην έκθεση του Τορίνο το 1971. Όταν δηλαδή την παρουσίασε για πρώτη φορά ο Giorgetto Giugiaro, ο σχεδιαστής αυτοκινήτων του αιώνα.

    Η Boomerang δεν έχει εκατοστό πάνω της που να μην προκαλεί και που να είναι στο ελάχιστο συμβατικό, ενώ το αποκορύφωμα της ιδιαιτερότητάς της αποκαλύπτεται μόλις ανοίξει κανείς την πόρτα της και δεi το εσωτερικό της. Κι αυτό γιατί έχει το πιο περίεργο ταμπλό, πιθανότατα από την καταβολή της αυτοκίνησης. Δεν είναι μόνο το ότι ο αφαλός του τιμονιού είναι σταθερός και ότι κινείται μόνο η στεφάνη. Είναι ότι ο αφαλός είναι πραγματικά γιγάντιος. Τόσο που χωρούν 6 όργανα, 2 μοχλοδιακόπτες και 3 μπουτόν, ενώ η εικόνα ολοκληρώνεται από ακόμα 7 μπουτόν και 4 περιστροφικούς διακόπτες στην κεντρική κονσόλα.
    
    Το πόσο λειτουργική είναι μια τέτοια διάταξη μάλλον δεν ενδιέφερε κανέναν, ίσως ούτε τον Ισπανό ο οποίος στη συνέχεια την αγόρασε και ενίοτε την κυκλοφορούσε κανονικά, μιας και σύμφωνα με τις συνήθειες εκείνης της εποχής ήταν πλήρως λειτουργική, με κινητήρα τον V8 των 4.700 κυβικών της Bora. Τόσο λειτουργική που μπορούσε να ξεπεράσει τα 300 χλμ./ ώρα...

    Η μια και μοναδική Maserati Boomerang που έχει κατασκευαστεί ποτέ άλλαξε για τελευταία φορά χέρια το περασμένο φθινόπωρο, έναντι 3,35 εκατομμυρίων δολαρίων.

    

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Maserati: «Με ποιότητα γερμανικού του '70 τα Tesla».

    Η ιταλική φίρμα αφήνει...

Lexus LF-1 Limitless Concept Πολυτέλεια χωρίς όρια [Vid]

    Σαν λιωμένο μέταλλο που σφυρηλατείται σε ένα ιαπωνικό σπαθί, χαρακτήρισε η Toyota το LF-1 Limitless Concept που παρουσίασε

Bell & Ross AeroGT

    Η Bell & Ross εκτός από τα ρολόγια ασχολήθηκε και με τα αυτοκίνητα.