Πωλείται μια ακόμη street-legal McLaren P1 GTR

Πωλείται μια ακόμη street-legal McLaren P1 GTR

Πωλείται μια ακόμη street-legal McLaren P1 GTR

    Η McLaren κατασκεύασε μόλις 45 P1 GTR, την έκδοση πίστας της P1 και μια από τις ελάχιστες που έχουν μετατραπεί από την Lanzante ώστε να μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους αναζητά νέο ιδιοκτήτη. Παρότι η τιμή ανακοινώνεται μονάχα στους σοβαρά ενδιαφερόμενους, ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη Όπως ξέρεις, το υβριδικό σύνολο αποδίδει 1.000 άλογα (800 άλογα ο 3,8-λίτρων twin-turbo κινητήρας και 200 άλογα ο ηλεκτροκινητήρας).

    Η street-legan P1 GTR διαθέτει συμβατικές ζώνες ασφαλείας, πλαίσιο στον εμπρός προφυλακτήρα για την υποδοχή της πινακίδας κυκλοφορίας, αυξημένο ύψος από το έδαφος, καθώς και κάποιες αλλαγές στο εσωτερικό, όπως και το τιμόνι.

    Διαθέτει νέο bodykit που παράγει μεγάλα ποσά κάθετης αεροδυναμικής παραγόμενης πίεσης, αποτελούμενο από μπροστά splitter, νέα εισαγωγή αέρα -εμπνευσμένη από την McLaren F1- πλαϊνά skirts, εισαγωγή αέρα στην οροφή, ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τεράστια πίσω αεροτομή, νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη βγαλμένο από την Formula 1.

    Την παράσταση κλέβουν επίσης οι πολύ μεγάλες διπλές απολήξεις εξατμίσεων κατασκευασμένες από inconel και κράμα τιτανίου, όπως και οι μονομπούλωνες ζάντες 19″ με slick ελαστικά της Pirelli. Μάλιστα η McLaren έχει τοποθετήσει στο αυτοκίνητο αυτόματο σύστημα ανύψωσης -παρόμοιο με αυτό της αγωνιστικής McLaren 650S GT3-, για την ευκολότερη αλλαγή ελαστικών από τους ιδιοκτήτες. Η αεροτομή διαθέτει σύστημα DR, με τις αεροδυναμικές βελτιώσεις να παράγουν 660 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 241 χλμ/ώρα, 10% περισσότερο από όσο παράγει η P1 παραγωγής.

    Η P1 GTR ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από την P1 παραγωγής, με το μπροστά μέρος να είναι μεγαλύτερο κατά 80mm, με την McLaren να αλλάζει την διαμόρφωση των αγωγών του συστήματος ψύξης, οι οποίοι εκβάλλουν στους μπροστά θόλους, ενώ διατηρούνται τα αεροδυναμικά πτερύγια στο πάτωμα μπροστά από τους εμπρός τροχούς. Στους πίσω θόλους, έχει τοποθετεί ένα νέο spoiler, το οποίο διαχέει τον αέρα από τα εμπρός ελαστικά ομαλά κατά μήκος της πλευράς του αμαξώματος από carbon, ενώ ένας νέος αεραγωγός, διαχέει επιπλέον αέρα μέσα στο ψυγείο, βελτιώνοντας παράλληλα και την αεροδυναμική απόδοση του πίσω δαπέδου. Σε ότι αφορά την ανάρτηση, έχει επαναρυθμιστεί, έχοντας μικρότερη απόσταση από το έδαφος (50 mm) σε σχέση με την P1 παραγωγής.

    Οι καθρέπτες έχουν επανατοποθετηθεί πάνω στις μπροστά κολόνες, τόσο για να είναι πιο κοντά στα μάτια του οδηγού, όσο και για μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση. Αλλαγές έχουν γίνει και στο πίσω άκρως της πόρτας, με τα αεροδυναμικά κανάλια να έχουν επεκταθεί και να στέλνουν περισσότερο αέρα προς τα κάτω και μέσα στον κινητήρα για να βοηθήσει την ψύξη του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

McLaren Speedtail. Ο αντικαταστάτης της McLaren F1 [Vid]

    Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η McLaren ετοιμάζει το πρώτο Hyper-GT στον κόσμο, το οποίο θα ενταχτεί στη γκάμα των Ultimate Seri

H πρώτη McLaren Senna διένυσε ήδη 1.400 χλμ.

    Εσείς τι θα κάνατε αν παραλαμβάνετε τα κλειδιά της πρώτης McLaren Senna; Πιθανότατα θα την περνάτε και τα θα ξεκινούσατε έν