Ο Χαντζαράς νικητής στο Federal Tire King of Europe & Nations των Σερρών! [Vid]

Ο Χαντζαράς νικητής στο Federal Tire King of Europe & Nations των Σερρών! [Vid]

Ο Χαντζαράς νικητής στο Federal Tire King of Europe & Nations των Σερρών! [Vid]

    Η ελληνική σκηνή drift έχει ανεβάσει επίπεδο και την Κυριακή το απέδειξαν οι οδηγοί μας που έφτασαν από διάφορα μέρη της Ελλάδας για να υπερασπιστούν την έδρα τους. Είχαν να αντιμετωπίσουν τους διεκδικητές του στέμματος, 17 χώρες έστειλαν drift ninjas αλλά κανένας δεν κατάφερε να φέρει εις πέρας την αποστολή του. 

    Μεγάλος νικητής με περάσματα σταθερά και τεχνικά ο Χρήστος Χαντζαράς και το Team22. Από την προπόνηση της Παρασκευής φάνηκε ότι η ομάδα δεν ήρθε απλώς για να δώσει το παρών στη γιορτή του αθλήματος αλλά για να παίξουν "στα ίσα" και να αποκλείσουν όποιον κι αν ξεκίναγε μαζί τους από τη γραμμή εκκίνησης. Ο αγώνας ήταν προγραμματισμένος για δυο σκέλη και δυο ημέρες όπως συνηθίζεται όλη τη χρονιά, όμως η συννεφιά του Σαββάτου έφερε βροχή, τόσο δυνατή που δεν επέτρεψε τη διαδικασία των προκριματικών η οποία και μεταφέρθηκε για την επόμενη. Έτσι το πρόγραμμα της Κυριακής ξεκίνησε από νωρίς το πρωί δίνοντας την αίσθηση μαραθώνιου drift.

    Στα qualifications είδαμε περάσματα από όλους τους οδηγούς που επιβεβαίωσαν ότι κανείς τους δεν ήθελε να μείνει εκτός. Αρκετοί Έλληνες οδηγοί κατάφεραν να πάρουν το πολυπόθητο εισιτήριο για την πιο καυτή 32άδα που θα είχαμε δει πότε σε ελληνικό έδαφος. Στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Χριστοφόρου από την Κύπρο με ένα "υπερβολικό" Ε30 και 90,81 βαθμούς, τα 2 runs του ήταν πανομοιότυπα, τεχνικά αλλά και πολύ εντυπωσιακά μην αφήνοντας στους βαθμολογητές άλλη επιλογή. Στη δεύτερη θέση των βαθμολογημένων βρέθηκε ο Χαντζαράς με 89,90 βαθμούς έχοντας τρομερές γραμμές και την ευκαιρία να πατήσει τέρμα το γκάζι του αφού η πίστα χωρούσε και τους 800 ίππους που παράγει το Μ3 Ε36.

    Στην 3η θέση με 88,11 βαθμούς ήρθε ο Elias Hountondji από τους Red Bull Driftbrothers, με το Ε30 του να ξετρελαίνει το κοινό αφού ο καπνός και οι μεταφορές βάρους τον έκαναν να ξεχωρίζει. Μετά από πέντε χρόνια απουσίας ο Στάθης Παπαργυρόπουλος ετοίμασε το corolla AE86 και ήρθε στις Σέρρες για να κατακτήσει την 4η θέση στα μόνα με 88,02 βαθμούς αποδεικνύοντας πως ένα ελαφρύ αυτοκίνητο με 370ps μπορεί να συνδυαστεί με τη φόρα και να ανταγωνιστεί οτιδήποτε. Άλλωστε το drift είναι ο οδηγός, το αυτοκίνητο είναι απλώς ένα μέσο έκφρασης. Την πεντάδα έκλεισε ο Γιώργος Κορωνιός από τη Ζάκυνθο με ένα φανταχτερό Nissan s13 και 87,06 βαθμούς. Ο οδηγός της Α.ΛΕ.Ζ ήταν πολύ σταθερός από την προπόνηση και οδήγησε υποδειγματικά. Αυτός όμως που σήκωσε τους θεατές και πήρε την περισσότερη αγάπη από όλους ήταν ο Σταυρός Γρίλλης με το φρέσκο πράσινο Corolla AE86 turbo.

    O 15άχρονος πλέον drifter από την ΚΩ έτρεξε με κυπριακή license αφού λόγο κανονισμών δεν μπορεί να πάρει άδεια και να αγωνιστεί στη χώρα μας. Εδώ και 4 χρόνια συμμετέχει στο κυπριακό πρωτάθλημα. Ο ανταγωνισμός εκεί τον έχει ανεβάσει αρκετά και το απέδειξε συμμετέχοντας στον πιο ανταγωνιστικό γύρο της χρονιάς του King of Europe με επιτυχία αφού στα μονά πέρασε 28 οδηγούς και βρέθηκε στην 16η θέση με 78,10 βαθμούς και 138,54 χλμ. στην πρώτη στροφή. Στην κατηγορία Pro2 την έκπληξη έκανε ο Αντώνης Ασμανίδης από τους Zero Facks και ένα Nissan S13, ανεβάζοντας το δικό του επίπεδο καθώς για πρώτη φορά έκανε τη διαδρομή μόνο με 4η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Εδώ οι βαθμολογητές άλλαξαν τη διαδρομή βάζοντας το initiation point μερικά μέτρα πιο βαθιά στην Κ1 για να βοηθήσουν τους οδηγούς να ενώσουν όλη τη διαδρομή βάζοντας clipping points σε σημεία της διαδρομής. Στα προκριματικά της Pro2 την πρώτη θέση πηρέ ο Ivan Ivanov με 87,27 βαθμούς. Στη δεύτερη θέση με 86 "ξερό" ο Αντώνης Ασμανίδης με πολύ σωστά περάσματα και ταχύτητα εισόδου 103,30 χλμ. Την 3η θέση πηρέ ο Σέρβος MIlos Djordjevic με 84,92 βαθμούς έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του στο άθλημα μόλις 6 μήνες πριν.

    Όπως ήταν λογικό από τα περάσματα που είδαμε στα βαθμολογημένα οι μάχες αναμένοντας πολύ δυνατές και γεμάτες καπνό - όπως κι έγινε. Οι κριτές αρκετές φορές χρειάστηκαν τη βοήθεια του replay για να μπορέσουν να βγάλουν αποτέλεσμα αφού από τον πολύ πυκνό καπνό δεν μπορούσαν να δουν τις λεπτομέρειες. Από τις πρώτες κιόλας μάχες καταλάβαμε ότι η διαδρομή απαιτούσε οδήγηση για γερά νεύρα αφού οι οδηγοί είχαν μέσο όρο 130χλμ. σε όλη τη διαδρομή. Μια από τις μάχες που εντυπωσίασαν άλλα και ξεσήκωσαν την Κέρκυρα ήταν η πρώτη μάχη του Σταύρου Γρίλλη με τον περσινό πρωταθλητή Nicolas Delorme με τον Σταύρο να επικρατεί χωρίς αμφιβολία και με το πέρασμα της επίθεσης να έχει το Corolla κολλημένο στο BMW. Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στη νίκη του Τάσου Χάρκα στην φάση των 32 επί του Ιάπωνα Hirohide Tanaka. Ο Βασιλιάς της Θεσσαλονίκης όπως τoν αποκαλούν μετά τη νίκη του στο γύρο του King of Europe στη drive park το 2014 μετά από έναν ολόκληρο χρόνο απουσίας δε θα μπορούσε να χάσει αυτόν τον αγώνα της δεκαετίας και μάλιστα με μια καθαρή νίκη στην πρώτη φάση έκανε περήφανους τους φανατικούς οπαδούς του. Οι μάχες που ακολούθησαν κράτησαν ψηλά το ρυθμό μέχρι το τέλος. Οι διαδοχικές νίκες των Ελλήνων δημιούργησαν μια καλή ατμόσφαιρα. Ο Χρήστος Χαντζαράς ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου με τον Calin Ciortan και τον Elias Hountondji στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

    Το επίπεδο του αθλήματος έχει ανεβεί ένα μεγάλο σκαλί, δεν είναι μόνο η νίκη του Χαντζαρά που το κάνει αυτό, άλλα η εμφάνιση και η οδήγηση όλων των οδηγών. Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν πολύ υψηλό επίπεδο από οποία χώρα κι αν ήρθαν και στη χώρα μας ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος δίνοντας ραντεβού για του χρόνου την ίδια περίοδο.

    Τελικά αποτελέσματα

Federal Tire King of Europe & Nations Final Round

1. Χρήστος Χατζαράς
2. Κάλιν Κιόρταν
3. Ελίας Χουντότζι

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πωλείται η Ferrari F2001 του Σουμάχερ

    Σε δημοπρασία στη Νέα Υόρκη θα πωληθεί η Ferrari F2001 του Μίκαελ Σουμάχερ, με την οποία κατέκτησε τον τέταρτο τίτλο της κα

Red Bull: Αν ο κινητήρας της Mercedes έχει 1.000 άλογα, όλα τελείωσαν

    Από το 2014 μέχρι και τουλάχιστον την περσινή σεζόν, το power unit της Mercedes βρίσκεται μόνο του στην πρώτη θέση.

Porsche 911 RSR: Για πρώτη φορά κεντρομήχανη

    Για πρώτη φορά στην ιστορία της Porsche 911, ο κινητήρας μεταφέρεται από το πίσω μέρος στο κέντρο.