Οι Γιώργος Δελαπόρτας – Σπύρος Μουστάκας στο βάθρο του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο

Οι Γιώργος Δελαπόρτας – Σπύρος Μουστάκας στο βάθρο του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο

Οι Γιώργος Δελαπόρτας – Σπύρος Μουστάκας στο βάθρο του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο

    Στη δεύτερη θέση του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο ανέβηκαν οι Γιώργος Δελαπόρτας – Σπύρος Μουστάκας με ένα VW Golf GTI.

    Το ιστορικό Ράλι Μόντε Κάρλο συναγωνίζεται τη φήμη και την αίγλη του σύγχρονου Ράλι Μόντε Κάρλο και είναι ένας από τους ελάχιστους αγώνες ράλι ιστορικών αυτοκινήτων που έχει τέτοια απήχηση. Είναι χαρακτηριστικό πως οι συμμετοχές κάθε χρόνο είναι εκατοντάδες για μια περιπέτεια που διατηρεί και προσαρμόζει ορισμένα από τα στοιχεία του παλιού αγώνα, στη σύγχρονη εποχή. 

    Σε αυτόν ακριβώς τον πολύ σημαντικό αγώνα ένα ελληνικό πλήρωμα κατάφερε να τερματίσει στη δεύτερη θέση. Πρόκειται για τους Γιώργο Δελαπόρτα και Σπύρο Μουστάκα με ένα VW Golf GTI του 1979, οι οποίοι χάρη σε αυτήν την επιτυχία, προσθέτουν στις σημαντικές αγωνιστικές τους στιγμές μια από τις σπουδαιότερες επιτυχίες του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού διεθνώς. 

    Μάλιστα το ελληνικό πλήρωμα ήταν ένα από τα πληρώματα που έθεταν τα σημεία αναφοράς στον αγώνα. Το ζητούμενο στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων Regularity είναι να διατηρείται η μέση ωριαία ταχύτητα όσο πιο κοντά γίνεται σε έναν στόχο χιλιομέτρων που θέτουν οι οργανωτές. Όσο πιο μακριά από αυτήν είναι η τελική επίδοση, τόσο περισσότερους βαθμούς ποινής λαμβάνει το πλήρωμα. Οι Δελαπόρτας – Μουστάκας σημείωσαν στις περισσότερες ειδικές εξαιρετικές επιδόσεις που τους επέτρεψαν να παίρνουν λίγους βαθμούς ποινής και να έχουν έτσι ένα εξαιρετικό σύνολο στο τέλος του αγώνα. Προηγήθηκαν μάλιστα σε κάποιο σημείο του, ωστόσο όπως δήλωσε ο Γιώργος Δελαπόρτας, η πρώτη εκατοντάδα συμμετεχόντων είναι επαγγελματίες, κάτι που τελικά έπαιξε το ρόλο του σε επίπεδο νίκης. 

    Στο 21ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο επίσης, από ελληνικής πλευράς στην 168η θέση τερμάτισαν οι Λυγάκης-Μανσόλας (Autobianchi A112 Abarth, 1975) και στην 204η οι Θεοδοσίου-Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000, 1972). Άτυχοι, καθώς εγκατέλειψαν με μηχανικά προβλήματα, στάθηκαν οι Κατσαούνης-Δρουλίσκος (Volkswagen Golf GTI, 1979) και οι Βασιλόπουλος-Ναρλή (Ford Capri 1600 GT, 1973).    
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με VW Golf GTI TCR η ομάδα του Sebastien Loeb στο WTCR

    Διαχρονικά, το όνομα του Σεμπαστιάν Λεμπ έχει συνδεθεί με δύο γαλλικές μάρκες, τηω Citroen και την Peugeot και θα ήταν πολύ

Red Bull: Αν ο κινητήρας της Mercedes έχει 1.000 άλογα, όλα τελείωσαν

    Από το 2014 μέχρι και τουλάχιστον την περσινή σεζόν, το power unit της Mercedes βρίσκεται μόνο του στην πρώτη θέση.

Porsche 911 RSR: Για πρώτη φορά κεντρομήχανη

    Για πρώτη φορά στην ιστορία της Porsche 911, ο κινητήρας μεταφέρεται από το πίσω μέρος στο κέντρο.