Με 500 ίππους ήρθε η Porsche 911 GT3

Με 500 ίππους ήρθε η Porsche 911 GT3

Με 500 ίππους ήρθε η Porsche 911 GT3

    Με επίπεδο ατμοσφαιρικό κινητήρα 6 κυλίνδρων και 4.0 λίτρων, που αποδίδει 500 ίππους και 458 Nm ροπή, παρουσιάστηκε στη Γενεύη η Porsche 911 GT3.

    Την ανανεωμένη 911 GT3 παρουσίασε η Porsche στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και πρόκειται για ένα μοντέλο με αρκετές τροποποιήσεις. Ο λόγος είναι η προσπάθεια της γερμανικής φίρμας να βελτιώσει τη αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα του κινητήρα, που είναι ατμοσφαιρικός με 6 κυλίνδρους, έχει χωρητικό 4.0 λίτρα και αποδίδει 500 ίππους και 458 Nm ροπή.

    Μάλιστα, δε σχετίζεται με αυτόν που διατίθεται για τις εκδόσεις GT3 RS και R, καθώς βασίζεται στο μοτέρ που... φορούν οι αγωνιστικές 911 GT3 R και 911 RSR. Γεγονός που φέρνει κορυφαίες επιδόσεις, καθώς η 911 GT3 χρειάζεται 3,2 δεύτερα για να επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα και φτάνει μέγιστη ταχύτητα τα 317 χλμ./ώρα.

    Όλα αυτά, όμως, με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων PDK 7 σχέσεων, αφού διατίθεται και με το χειροκίνητο των 6 σχέσεων, το οποίο ρίχνει το βάρος κατά 17 κιλά (από 1430 στα 1413), αυξάνει το χρόνο επιτάχυνσης κατά 0,1 δεύτερα (από 3,2 σε 3,3), αλλά και τη μέγιστη ταχύτητα στα 318 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την εμφάνιση, δεν έχει μεγάλες αλλαγές, σε σύγκριση με το υπάρχον μοντέλο.

    Για την ακρίβεια, έχει νέο μπροστινό προφυλακτήρα, νέα φώτα μπροστά και πίσω, νέα αεροτομή από ανθρακόνημα, νέο διαχύτη και απολήξεις εξάτμισης. Τέλος, στο εσωτερικό υπάρχει το ίδιο τιμόνι με την 918 Spyder, τροποποιημένα σπορ καθίσματα με 18 ηλεκτρικές ρυθμίσεις και την επιλογή για μπάκετ, οθόνη αφής 7 ιντσών με GPS.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με 450 ίππους η νέα Porsche 911 Carrera GTS (vid)

    Ακολουθώντας τα αισθητικά χνάρια των 911 και 911S, η Carrera GTS εκτός από τη νέα εμφάνιση αποκτά επίσης το νέο τρίλιτρο κι

Porsche 911 Turbo S by Litchfield

    O αγγλικός βελτιωτικός οίκος Litchfield παρουσίασε το νέο πακέτο αναβάθμισης για την Porsche 911 (991) Turbo S, το

Νέα Porsche 911 GT3 RS με 520 ίππους [Vid]

    Είναι τελικά εδώ.