Sold-out οι νέες κεντρομήχανες Porsche 911 RSR

2017 Porsche 911 RSR

Sold-out οι νέες κεντρομήχανες Porsche 911 RSR

    Τον περασμένο Νοέμβριο, στην έκθεση του Los Angeles η Porsche παρουσίασε την νέα αγωνιστική 911 RSR, που για πρώτη φορά στην ιστορία της δεν έχει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, αλλά στο κέντρο. Η αλλαγή έγινε για να συμμετέχει στη κατηγορία LM-GTE το 2017, με τον επικεφαλής του Porsche Motorsport τμήματος, Dr. Frank-Steffen Walliser, να είχε δηλώσει σε παλιότερη συνέντευξη του ότι η ζήτηση από τις ιδιωτικές ομάδες για το συγκεκριμένο αγωνιστικό είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ότι περίμενε η εταιρία.

    Σήμερα, το ίδιο στέλεχος επιβεβαίωσε ότι και οι έξι αγωνιστικές 911 που θα κατασκευάσουν για το 2018 έχουν πουληθεί σε ιδιωτικές ομάδες, με τον Walliser να τονίζει οτι " Η ζήτηση είναι απίστευτη. Δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο".

2017 Porsche 911 RSR-04.jpg

    Παραμένει άγνωστο σε ποιες ομάδες πήγαν τα αυτοκίνητα, αλλά πιστεύεται ότι η Proton Competition πήρε τα τέσσερα αυτοκίνητα για να συμμετάσχει στο WEC, με το κόστος κάθε αυτοκινήτου να υπολογίζεται περίπου στο €1 εκατ.

    Εξαιτίας της νέας θέσης του κινητήρα, η 911 RSR διαθέτει μεγαλύτερο διαχύτη, με τη νέα διάταξη να παρέχει πιο ισορροπημένο χειρισμό. Το αγωνιστικό ζυγίζει 1.243 κιλά και σχεδόν κάθε μέρος του όπως η ανάρτηση, το σώμα και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, αναπτύχθηκε από το μηδέν. Ο κινητήρας παράγει 510 άλογα και συνδυάζεται με ένα 6άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με περίβλημα από μαγνήσιο και paddles στο τιμόνι, με την κίνηση να περνά από τους πίσω τροχούς μέσω ενός κλειδωμένου διαφορικού.

2017 Porsche 911 RSR -01.jpg

    Εκτός από τον διαχύτη που είναι τεράστιος, αντίστοιχων διαστάσεων είναι και η αεροτομή, η οποία είναι εμπνευσμένη από εκείνη της 919 Hybrid και αυξάνει κατά πολύ την κάθετη δύναμη. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από carbon και διαθέτει ταχυσυνδέσμους έτσι ώστε να μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα και γρήγορα. Τα τεράστια φρένα του έχουν εξαπίστονες δαγκάνες, με τις μονομπούλωνες ζάντες να φορούν πίσω ελαστικά διαστάσεων 31 εκατοστών. Στο εσωτερικό υπάρχει roll cage, ένα bucket κάθισμα τοποθετημένο σταθερά στο πάτωμα, αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας, με τα πεντάλ να ρυθμίζονται ανάλογα με το ύψος του κάθε οδηγού.

    Η νέα 911 RSR εφοδιάζεται με το σύστημα Collision Avoid που χρησιμοποιεί ένα ραντάρ και προειδοποιήσει τους οδηγούς πως πλησιάζουν ταχύτερα αυτοκίνητα, όπως τα μονοθέσια της κατηγορίας LMP1, μιας και πολλές φορές στους αγώνες αντοχής έχουν παρατηρηθεί τέτοια ατυχήματα, ειδικά κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το σύστημα, που παρόμοιο χρησιμοποιούν και άλλες ομάδες, προειδοποιεί τους οδηγούς πριν αλλάξουν αγωνιστική γραμμή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα Porsche 911 GT3 Cup στο Παρίσι.

    Στην έκθεση του Παρισιού η Porsche μαζί με την Panamera 4 E-Hybrid και την Macan Turbo performance, θα παρουσιάσει την νέα

Επίσημο: Porsche 911 GT2 RS Clubsport

    Βαμμένη με τα χρώματα του πολέμου που διεξάγεται στις πίστες η νέα Porsche 911 GT2 RS Clubsport πραγματοποίησε την παγκόσμι