Το πιο... τρελό Renault Clio σε τιμή «ευκαιρία».

Το πιο... τρελό Renault Clio σε τιμή «ευκαιρία

Το πιο... τρελό Renault Clio σε τιμή «ευκαιρία».

    Το Clio V6 ήταν ίσως η πιο... υπερβολική έκδοση που έχουμε δει μέχρι σήμερα στην γκάμα του Γαλλικού σουπερμίνι, για αυτό και έχει αποκτήσει ένα συλλεκτικό χαρακτήρα που του επιτρέπει να «πιάσει» τιμές άνω των 28.500¤! 

    H Renault έχει παράδοση πολλών ετών στις γρήγορες εκδόσεις του Clio, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το εξαιρετικό Williams, ακόμη και τις «απλές» RS παραλλαγές του. Με το Clio V6 όμως, δημιούργησε κάτι πραγματικά ξεχωριστό, που μοιραία έχει αποκτήσει συλλεκτική αξία. Το Γαλλικό σουπερμίνι δέχθηκε αρκετές τροποποιήσεις ώστε ο κινητήρας του να μπει στο κέντρο και η κίνηση να μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Στην πρώτη γενιά του μοντέλου (προ facelift), η ισχύς που απέδιδε το εξακύλινδρο μοτέρ των 3.0 λίτρων από το Laguna ήταν 230 ίπποι, ενώ μετά την ανανέωσή του αυξήθηκε ακόμη περισσότερο, στα 255 άλογα! 

    Έτσι, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε περίπου έξι δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα ξεπερνάει τα 230 χλμ./ώρα! Και στις δύο του γενιές, το Clio V6 υπολογίζεται ότι πούλησε λίγο περισσότερο από 2.800 μονάδες που μπορεί να μην είναι λίγες για ένα τόσο ειδικό αυτοκίνητο, όμως σίγουρα το καθιστά σπάνιο και με υψηλή αξία μεταπώλησης. Αυτό που εμφανίζεται στις φωτογραφίες είναι από την πρώτη γενιά του και έχει παραχθεί τον Ιούνιο του 2001, όπου και βρήκε στην Ιταλία τον πρώτο ιδιοκτήτη του. Μετά βρέθηκε στην Ιαπωνία και τώρα, θα δημοπρατηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 28 Μαΐου. Η κατάστασή του είναι εξαιρετική και έχει διανύσει 71.115 χιλιόμετρα, ενώ είναι εντελώς εργοστασιακό, χωρίς κάποιου είδους βελτίωση. Η μοναδικότητά του πάντως είναι τέτοια, που υπολογίζεται ότι θα καταφέρει να «πιάσει» από 28.500¤ έως και 36.000¤! 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Audi RS5-R με επιδόσεις supercar από τη ABT

    Το κορυφαίο μεσαίο κουπέ μοντέλο της Audi, δεν είναι άλλο από το νέο Audi RS 5 Coupé με την άκρως δυναμική εμφάνιση και τις

McLaren 570S by DMC

    H DMC μας παρουσιάζει το τελευταίο της project, που δεν είναι άλλο από μια McLaren 570S με διάφορα καλούδια της.

Από ταπεινό Audi A4 σε V8 quattro «Τέρας»!

    Ξεκίνησε τη ζωή του ως ένα απλό Audi A4 γενιάς B8 του 2008, με κίνηση εμπρός, κινητήρα diesel 2.0 λίτρων και μηχανικό κιβώτ