H εξέλιξη του Toyota Supra στο πέρασμα των χρόνων [Vid]

H εξέλιξη του Toyota Supra στο πέρασμα των χρόνων [Vid]

H εξέλιξη του Toyota Supra στο πέρασμα των χρόνων [Vid]

    Όλοι αγαπούν τo Toyota Supra, αλλά ποιοι γνωρίζουν πραγματικά την ιστορία του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου; Ευτυχώς, το Donut Media με τα αγαπημένα βίντεο «Evolution» μας καλύπτει τα κενά. Μετά το Jeep Wrangler την περασμένη εβδομάδα, το τελευταίο βίντεο καταστρέφει την ιστορία της Supra.

    Όλα ξεκίνησαν το 1978. Το όνομα Supra κυκλοφόρησε στην γκάμα Toyota Celica και με ένα νέο κινητήρα 2.0 λίτρων, απόδοσης 110 ή 123 hp (82 ή 91 kW). Για πρώτη φορά προστέθηκαν χαρακτηριστικά όπως δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς και injection.

    Το 1981, η Celica Supra, καθώς και η Celica, επανασχεδιάστηκαν πλήρως. Κάτω από το καπό υπήρχε ένας νέος εν σειρά εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, ο οποίος απέδιδε 145 hp (108 kW) και 210 Nm ροπής. Τα 0-96 km/h ερχόταν σε 9,8 δευτερόλεπτα.

    Το 1986 η Supra είχε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα και σειρά κινητήρων. Τοποθετήθηκε ένας inline εξακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 200 hp (149 kW) και το 1987 τοποθετήθηκε turbo.

    Tο 1993, η Supra άλλαξε εντελώς. Είχε νέο σχεδιασμό και η τοποθέτηση του υπερσυμπιεστή 2JZ έφερε 220 hp (164 kW) και ροπή 280 Nm. Το μοντέλο μπορούσε να φτάσει τα 0-96 km/h σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα. Παραμένει η πιο περιζήτητη Supra όλων των εποχών, χάρη εν μέρει στο ρόλο της στο Fast and Furious.

    Σήμερα, σχεδόν 40 χρόνια μετά την εισαγωγή του αρχικού μοντέλου, ένα νέο σπορ μοντέλο βρίσκεται στον ορίζοντα. Έχει την ίδια πλατφόρμα με την επερχόμενη BMW Z4, θα χρησιμοποιήσει ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα, 3.5 λίτρων, απόδοσης κάπου στην περιοχή των 400 ίππων (298 kW).

Evolution of the Toyota Supra| Donut Media

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Twin-Turbo Lamborghini Huracan Vs Turbo Supra [Vid].

    Αυτή η Toyota Supra κρύβει κάτω από το καπό της ένα μεγάλο turbo, αλλά βρήκε τον δάσκαλο της, μιας και συνάντησε μια Twin-T

Τράκαρε το Toyota GT86 με τον κινητήρα της 458 Italia [Vid]

    To Toyota GT4586, δηλαδή το εκπληκτικό GT86 του Ryan Tuerck, που στην θέση του 2,0-λιτρου boxer κινητήρα έχει μπει ο 4,5-λί

Celica με 1000 ίππους και τετρακίνηση από GT-R (vid)

    Γίνεται ένα Toyota Celica του 1971 να φτάσει τους 1000 ίππους; Κι όμως γίνεται και μάλιστα με σύστημα τετρακίνησης από το N