Audi: Δεν υπάρχει πλάνο για νέο R8

Audi: Δεν υπάρχει πλάνο για νέο R8

Audi: Δεν υπάρχει πλάνο για νέο R8

    Και ενώ περιμένουμε πότε θα γίνει διαθέσιμος ο 2,9-λίτρων V6 Twin-Turbo κινητήρα -της νέας γενιάς της Porsche Panamera στο νέο Audi R8, σήμερα μαθαίνουμε από τον διευθυντή του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Audi, Peter Mertens, ότι δεν υπάρχει σχέδιο αντικατάστασης του γερμανικού supercar.

    Πιο συγκεκριμένα, ο Mertens μιλώντας στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύη, είπε ότι η νέα γενιά των προϊόντων της Audi θα διαθέτει ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά μοντέλα, και αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που θα συνεχίσουν να αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας της, με το υψηλόβαθμο στέλεχος να επιβεβαιώνει ότι μπορούμε θα δούμε και τις γρήγορες εκδόσεις όλων αυτών. Και πρόσθεσε:

    Θα υπάρχουν πολύ παραδοσιακά οχήματα υψηλής απόδοσης με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων, με την “αδελφή” Porsche να αποδεικνύει επίσης με τα plug-in υβριδικά ότι ο συνδυασμός και των δύο είναι μια φανταστική απάντηση.

    Ερωτηθείς για το μέλλον του R8, ο Mertens είπε:

    Έχει μια μακρά ζωή και τα πηγαίνει οκ. Προς το παρών δεν υπάρχουν σχέδια αντικατάστασης. Πάντα αγχώνω [τον επικεφαλής του PR] όταν αρχίσω να μιλάω για αυτά τα πράγματα. Ποτέ μην λες ποτέ, τα αυτοκίνητα επιδόσεων είναι καλά για την Audi.

    Το πρόβλημα του R8 είναι ότι του λείπει το κύρος σε σύγκριση με αντίστοιχα μοντέλα, όπως για παράδειγμα με την Lamborghini Huracan, με την οποία μοιράζεται το πάτωμα, τον κινητήρα και τη μετάδοση. Με τον επερχόμενο V6 κινητήρα, και την χαμηλότερη τιμή, το R8 ίσως γίνει πιο προσιτό, ενώ δεν θα έχει άμεσο αντίπαλο.

    Να θυμίσω ότι ο “μικρός” κινητήρας έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία της Audi με την Porsche, και χρησιμοποιείται στα RS4, RS5 και στο νέο RS Q5. Ουσιαστικά, ο κινητήρας αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 4,2-λίτρων V8 κινητήρα, προκειμένου να μπορεί να πληροί τα αυστηρότερα όρια εκπομπών, ειδικά σε αγορές όπως της Κίνας.

    Ο Twin-Turbo V6 κινητήρας στην Panamera 4S αποδίδει 440 άλογα στις 5.650 σ.α.λ. και 550 Nm στις 1.750-5.500 σ.α.λ, αλλά στην περίπτωση του R8 φήμες λένε πως θα παράγει περισσότερα από 500 άλογα και 680 Nm ροπής, με την Audi να έχει επιβεβαιώσει πως ο κινητήρας θα προσφέρεται σε διαφορετικές εκδόσεις ιπποδυνάμεων, αναλόγως με τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μοναδικό Audi RS 6 Sedan με 600 ίππους [Vid]

    Όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν το κορυφαίο μεγάλο μοντέλο της Audi, έχουν μία επιλογή αμαξώματος και αυτή είναι με στέισον βάγ

Στην Audi το αφεντικό της Lamborghini

Μετά από έντεκα χρόνια στο τιμόνι της Lamborghini, αναλαμβάνει ο Στέφαν Βίνκελμαν την quattro, η οποία κατασκευάζει μετ

Το Audi RS5 Coupe είναι πιο γρήγορο από ότι αναφέρει η εταιρεία

    Η Audi παρουσίασε το RS5 Coupe το Μάρτιο στην έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και μόλις πριν λίγες ημέρες, ο Διευθυντής του