Όταν το Audi R8 ήταν η κεντρική ιδέα

Όταν το Audi R8 ήταν η κεντρική ιδέα

Όταν το Audi R8 ήταν η κεντρική ιδέα

    Η μαγιά ήταν ήδη έτοιμη και η Audi δεν κατέληξε τυχαία στο R8. Το 1991, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το πρωτότυπο Quattro Spyder που σχεδιαστικά ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Το QS είναι κεντρομήχανο, με σύστημα τετρακίνησης και αλουμινένιο σκελετό. Την ίδια συνταγή ακολούθησε και μετά από 15 χρόνια το εντυπωσιακό R8. Όσο για τον κινητήρα του, το πρωτότυπο εφοδιάζεται με έναν 2.8 V6 κινητήρα των 180 ίππων, ενώ το βάρος του -σύμφωνα με την Audi- είναι μόνο 1.100 κιλά.

    Αν και αρχικά μας μπέρδεψε το Spyder στον τίτλο του αυτοκινήτου, αλλά τελικά η σημασιολογία της λέξης παραμένει ίδια στη Γερμανία όπως και σε όλες τις υπόλοιπες χώρες. Το QS διαθέτει μια πανοραμική οροφή, η οποία μπορεί αποσπάται.

    Η γερμανική εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι το ξεχωριστό supercar θα περάσει στην παραγωγή και η τιμή του θα ήταν περίπου 100.000 μάρκα. Δυστυχώς όμως για αυτούς που ενδιαφέρθηκαν τότε, αφού η Audi άφησε στην άκρη το πρότζεκτ και ασχολήθηκε με άλλα δημιουργήματα της τότε εποχής(βλέπε Avus). Έτσι το Audi Quattro Spyder concept έμεινε στην ιστορία ως ένα έργο που δεν προχώρησε μέχρι το τέλος του, που είναι η παραγωγή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Dallas Performance κάνει στραγάλια τα άλογα του Audi R8 V10 Plus

    Η Dallas Performance μας έχει συνηθίσει σε μηχανικά πακέτα βελτίωσης του V10 5,2-λίτρων κινητήρα της Lamborghini Gallardo κ

Η Audi υπόσχεται διαφοροποίηση στον σχεδιασμό των μοντέλων της

    Η Audi μέσω του CEO της, Rupert Stadler, έκανε γνωστό πως από εδώ και στο εξής η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους θα δ

Νέα πακέτα αναβαθμίσεων Sport Performance Parts για τα Audi ΤΤ και R8

    H Audi Sport ξεκίνησε τη διάθεση ενός νέου πακέτου αναβαθμίσεων για τα μοντέλα ΤΤ και R8 τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά.