Η επιστροφή μιας θρυλικής BMW.

Η επιστροφή μιας θρυλικής BMW.

Η επιστροφή μιας θρυλικής BMW.

    Η BMW κατοχύρωσε μια σειρά κωδικών εδώ και λίγες μέρες, κάτι που σηματοδοτεί την επάνοδο ενός εκ των κορυφαίων μοντέλων της, της Σειράς 8! 

    Μέχρι σήμερα, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε ακούσει ότι η BMW θα επαναφέρει στο προσκήνιο τη Σειρά 8, το μεγάλο πολυτελές κουπέ που γνωρίσαμε αρκετά χρόνια πριν, όμως δεν είχαμε στοιχεία που να αποδείκνυαν κάτι τέτοιο. Αυτό ίσχυε λίγο καιρό πριν, όμως η Γερμανική φίρμα κατοχύρωσε τους κωδικούς 825, 830, 835, 845, 850, 860, M8 και M850, όπως αναφέρει το AutoExpress! Η είδηση έρχεται μετά από τις άλλες φήμες που ακούγαμε για το τωρινό μεγάλο κουπέ της BMW , τη Σειρά 6, οι οποίες υποστήριζαν ότι η τελευταία θα αλλάξει κατηγορία και θα «παίζει» στα χωράφια των Porsche 911 και Mercedes-AMG GT S, όντας ένα κόμπακτ και πραγματικά σπορ κουπέ! 
    
    Υπό αυτό το πρίσμα, αφήνει το... πεδίο ελεύθερο για την αναγέννηση της Σειράς 8, καθώς δεν θα υπάρχει ένα GT μοντέλο που θα ανταγωνίζεται την S-Class Coupe. Αν τελικά το σενάριο επιβεβαιωθεί, αναμένεται ότι θα χρησιμοποιεί σύνολα με διπλό τούρμπο, των οκτώ κυλίνδρων (σε διάταξη V) για τις μεσαίες εκδόσεις, ένα εξακύλινδρο (σε σειρά) που θα χρησιμοποιεί επίσης διπλό τούρμπο για τις «μικρές» και έναν κορυφαίο V12 από τη Σειρά 7 για την M, αλλά και τις 850, 860. Η Σειρά 8 έγραψε τη δική της ιστορία από το 1989 όπου και παρουσιάστηκε, μέχρι και το 1998 που αποσύρθηκε από την παραγωγή. Υπάρχουν πολλά στοιχεία που αποδεικνύουν πως θα επιστρέψει, όμως η BMW δεν έχει επιβεβαιώσει (ούτε έχει αρνηθεί) κάτι από αυτά, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε λίγο καιρό ώστε να γνωρίζουμε σίγουρα τι πρόκειται να συμβεί. 

    *Στην κεντρική φωτογραφία είναι το πρωτότυπο BMW Pininfarina Gran Lusso Concept, όπως και στις πρώτες από κάτω. Στη συνέχεια, υπάρχουν φωτογραφίες της προηγούμενης Σειράς 8 (E31). 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

H BMW σταματά την παραγωγή της Σειράς 6

    Σύμφωνα με το αμερικάνικο Road & Track, που επικαλείται εκπρόσωπο της γερμανικής εταιρίας, αυτός επιβεβαίωσε την απόφασ

BMW: Δεν θα υπάρξει τετρακύλινδρο ή υβριδικό M μοντέλο σύντομα

    Σύμφωνα με τον Frank Van Meel, επικεφαλής του τμήματος M της BMW, η εταιρία του δεν θα προσφέρει ποτέ στην αγορά έναν μοντέ

Μοντέλα με υδρογόνο ως καύσιμο από BMW.

    Η BMW σκοπεύει να παράγει μέσα στην επόμενη δεκαετία μοντέλα, τα οποία θα καίνε αποκλειστικά υδρογόνο.