Νέα BMW M5 με 600 άλογα [Vids]

Νέα BMW M5 με 600 άλογα [Vids]

Νέα BMW M5 με 600 άλογα [Vids]

    Η νέα BMW M5 προάγει τη BMW M GmbH σε ένα άλλο επίπεδο, καθώς το sedan υψηλών επιδόσεων αποκτά για πρώτη φορά σύστημα M xDrive AWD. Αυτή η νέα φιλοσοφία δίνει νέα διάσταση στις δυναμικές δυνατότητες της Μ5, αναβαθμίζοντας την καθημερινή πρακτικότητα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Το νέο αυτοκίνητο έχει τις ρίζες του σε ένα πρωτότυπο (το πολυτελές 4θυρο business sedan αγωνιστικού στυλ) που πρωτοείδαμε το 1984, με την πρώτη M5.

    Το M xDrive που δημιούργησε η BMW M GmbH είναι -κατά τον κατασκευαστή- το πιο συναρπαστικό σύστημα AWD στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Χρησιμοποιεί κεντρικό κιβώτιο τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη και κατανέμει την ισχύ μεταβλητά μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ένα ακόμα συστατικό κορυφαίας πρόσφυσης σε όλες τις οδικές και καιρικές συνθήκες είναι το Active M Differential στον πίσω άξονα, που επίσης λειτουργεί μεταβλητά και προσφέρει ποσοστό εμπλοκής από 0 έως 100%.

    Ο χαρακτήρας του M xDrive ρυθμίζεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού, που μπορεί να επιλέξει από πέντε διαφορετικά σεταρίσματα, ανάλογα με τους συνδυασμούς των DSC modes (DSC on, MDM, DSC off) και των M xDrive modes (4WD, 4WD Sport, 2WD). Στο βασικό σετάρισμα, με ενεργοποιημένο το DSC (Dynamic Stability Control) και 4WD, το σύστημα επιτρέπει ελαφρά ολίσθηση των πίσω τροχών κατά την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών. Στο M Dynamic mode (MDM, 4WD Sport), το M xDrive επιτρέπει ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος (drifts). Τα τρία M xDrive modes με το DSC απενεργοποιημένο προορίζεται για ενθουσιώδεις οδηγούς και κυρίως για χρήση στην πίστα. Εδώ, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από τρία σεταρίσματα που περιλαμβάνουν και αμιγή πίσω κίνηση (2WD). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρέχει δυνατότητα επιλογής της γωνίας ντριφταρίσματος, για γνήσια οδηγική απόλαυση.

    Τα μεγάλα αποθέματα ισχύος της M5 παράγει ένας κινητήρας 4.4 λίτρων V8 bi-turbo, τεχνολογίας M TwinPower Turbo. Οι μηχανικοί του τμήματος M προχώρησαν σε σημαντικές βελτιώσεις του κινητήρα του απερχόμενου μοντέλου. Για παράδειγμα, νέοι υπερσυμπιεστές, υπέρ αποδοτική ψύξη αέρα υπερπλήρωσης και αυξημένη πίεση ψεκασμού καυσίμου αυξάνουν την ισχύ και κυρίως, τη ροπή. Ο κινητήρας αποδίδει 600 ίππους στις 5.600 - 6.700 στροφές, ενώ τεράστια ροπή 750 Nm είναι στη διάθεση του οδηγού από τις 1.800 στροφές μόλις, και παραμένει διαθέσιμη μέχρι τις 5.600 στροφές. Οι εντυπωσιακές επιδόσεις του αυτοκινήτου μιλάνε από μόνες τους: επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα σε 3,4’’, 0 - 200 χλμ/ώρα σε 11,1΄΄. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα από τον ηλεκτρονικό κόφτη, ενώ το προαιρετικό M Driver’s Package μπορεί να παρατείνει την απόλαυση μέχρι τα 305 χλμ/ώρα.

    Η νέα M5 μεταφέρει όλη αυτή την κινητήρια ισχύ μέσω ενός ειδικά χαρτογραφημένου 8τάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Σε D mode προσφέρει την άνεση και ευκολία των πλήρως αυτόματων αλλαγών σχέσεων, αλλά μπορεί να αλλάξει σε σειριακή λειτουργία με μηχανικές αλλαγές, μέσω του κομψού επιλογέα στην κεντρική κονσόλα ή των χειριστηρίων του τιμονιού (paddles). Με το Drivelogic, τα χαρακτηριστικά του κιβωτίου ρυθμίζονται σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού. Για χρήση στην πίστα, το 8τάχυτο M Steptronic αλλάζει ταχύτητες σαν αστραπή, προσφέροντας στη νέα M5 εξαιρετική ευελιξία και δυναμική αίσθηση.

    Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ των Comfort, Sport και Sport Plus modes για το σύστημα Variable Damper Control (VDC) (που έχει ρύθμιση ειδική για Μ) και το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic. Τα χαρακτηριστικά του κινητήρα διαμορφώνονται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού μέσω των Efficient, Sport και Sport Plus modes. Μέσω των δύο μπουτόν M1 και M2 στο δερμάτινο τιμόνι M αποθηκεύονται δύο σεταρίσματα, συνδυάζοντας τις προτιμήσεις του οδηγού για κινητήρα, κιβώτιο και ανάρτηση και τα M xDrive mode, το DSC mode και τις ρυθμίσεις του Head-Up-Display. Ο οδηγός ενεργοποιεί το σετάρισμα που προτιμά πιέζοντας το σχετικό μπουτόν.

BMW-M5-2018-10.jpg

    Η τελευταία M5 φέρει στάνταρ συνθετικά φρένα M, που είναι ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα από χυτοσίδηρο και επομένως μειώνουν το βάρος του αυτοκινήτου. Με μπλε 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστοντες πλευστές πίσω, συν διάτρητα, εσωτερικά αεριζόμενα δισκόφρενα παντού, τα συνθετικά φρένα M παρέχουν την ισχύ ακινητοποίησης που ταιριάζει στις ικανότητες του αυτοκινήτου. Τα (προαιρετικά) carbon φρένα M, που αναγνωρίζονται από τις χρυσαφί δαγκάνες και εξοικονομούν επιπλέον 23 κιλά από το βάρος της M5, αντέχουν ακόμα σε πιο δύσκολες συνθήκες.

BMW-M5-2018-27.jpg

    Το μοντέλο θα διατίθεται για παραγγελία από το Σεπτέμβριο του 2017, στην τιμή των €117.900, και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2018. Την ημερομηνία που θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του στάνταρ μοντέλου M5, έχει προγραμματιστεί το λανσάρισμα της M5 First Edition. Αυτή η ειδική έκδοση με περιορισμένη παρτίδα παραγωγής 400 οχημάτων σε όλο τον κόσμο, είναι βαμμένη σε BMW Individual Frozen Dark Red Metallic, φέρει αποκλειστικό εξοπλισμό και κοστίζει €19.500 επιπλέον σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

BMW i8 Roadster και i8 Coupe με 374 άλογα

    Η BMW αποκάλυψε το νέο «ανοιχτό» σπορ plug-in hybrid μοντέλο της i8 Roadster, μαζί με το ανανεωμένο i8 Coupe, τα οποία θα κ

Η καινούργια BMW M4 GTS που δεν μπορείτε να αγοράσετε

    Η BMW παραδοσιακά παρουσιάζει ειδικές, πιο αγωνιστικές εκδόσεις των μεσαίων Μ μοντέλων της και φυσικά η νέα M4 δεν

Νέα BMW Z4