Την κάρφωσε στη μπαριέρα (vid).

Την κάρφωσε στη μπαριέρα

Την κάρφωσε στη μπαριέρα (vid).

    Η εξέλιξη των νέων μοντέλων επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις, όπως αυτή την έξοδο στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ για την Chevrolet Camaro Z/28.

    Μπορεί οι οδηγοί που συνήθως αναλαμβάνουν τις δοκιμές εξέλιξης νέων μοντέλων να έχουν μεγάλη εμπειρία. Δεν παύουν όμως να πιέζουν τα αυτοκίνητα στο όριο, όπως άλλωστε και οι οδηγοί αγώνων. Με αυτό το δεδομένο τα ατυχήματα είναι μάλλον στην ημερήσια διάταξη των δοκιμών, όχι όμως και οι κάμερες που καταγράφουν τις σχετικές φάσεις.

    Aυτό δεν ισχύει στη διάσημη πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, όπου συνωστίζονται πολλοί κατασκευαστές για την αξιολόγηση ειδικά των γρήγορων μοντέλων τους και επομένως δεν λείπουν οι θεατές που καταγράφουν τα πάντα σε video.

    Όπως τη στιγμή που η καμουφλαρισμένη  Chevrolet Camaro Z/28, η πιο εξειδικευμένη για χρήση πίστας έκδοση του μοντέλου, χάνει τα φρένα και χτυπά με το πλάι στη μπαριέρα σε μια από τις στροφές της πίστας.

    Στην προκειμένη μάλιστα περίπτωση το λάθος δεν φαίνεται να είναι του οδηγού, καθώς παρατηρούμε ότι στο φρενάρισμα μπλοκάρουν πρώτα οι πίσω τροχοί και στη συνέχεια και οι εμπρός, πριν το αυτοκίνητο πάρει την άγουσα για την έξοδο από το δρόμο. Αυτό δείχνει μάλλον κατάρρευση του συστήματος πέδησης, καθώς και στην πρώτη και στη δεύτερη περίπτωση το φαινόμενο θα έπρεπε να έχει εξαλειφθεί από την παρέμβαση των ηλεκτρονικών μονάδων EBD (που ρυθμίζει την κατανομή της πέδησης) και ABS (που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών).

    Ευτυχώς στο ασφαλές περιβάλλον μιας πίστας σπάνια ένα ατύχημα μπορεί να πάρει διαστάσεις δυστυχήματος και έτσι βλέπουμε ότι ούτε το αυτοκίνητο έπαθε μεγάλη ζημιά, ούτε ο οδηγός και ο συνοδηγός τραυματίστηκαν. 

Chevrolet Camaro Z/28 (including crash at the Nurburgring)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με 850 άλογα η κεντρομήχανη Corvette

    Σύμφωνα με έγγραφα που διέρρευσαν, η κεντρομήχανη Corvette που ετοιμάζει η Chevrolet θα προσφέρεται με δύο DOHC twin-turbo

Στα χιόνια δοκιμάζεται η κεντρομήχανη Corvette

    Η Chevrolet συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας Corvette, της οποίας ο κινητήρας θα τοποθετηθεί στο κέντρο.