Honda Civic με 600 ίππους κάνει το 0-100 σε 2 sec [Vid]

Honda Civic με 600 ίππους κάνει το 0-100 σε 2 sec [Vid]

Honda Civic με 600 ίππους κάνει το 0-100 σε 2 sec [Vid]

    Ότι ζούμε στην υβριδική εποχή της αυτοκίνησης είναι γνωστό. Ότι κατευθυνόμαστε με μαθηματική ακρίβεια προς την πλήρη ηλεκτροποίηση των αυτοκινήτων, εξίσου κοινός τόπος. Θα πρέπει να ανησυχούμε για το πόσες συγκινήσεις θα μας προσφέρουν από εδώ και στο εξής οι τετράτροχοι σύντροφοι; Αυτό το Honda Civic βροντοφωνάζει «όχι!».

    Eξωτερικά θυμίζει κράμα Civic Sedan με τα αγωνιστικά που παίρνουν μέρος στο Βρετανικό και Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού. Τα φτερά εμπρός-πίσω έχουν «ξεχειλώσει» και την αεροδυναμική καθοδήγηση αναλαμβάνουν ένα μεγάλο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και μια θεόρατη αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Μέχρι εδώ θα μπορούσαμε να μιλάμε απλά για ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο, χωρίς καν να υπάρχει κάποια μηχανική μετατροπή. Όμως στο συγκεκριμένο Civic έχει «πέσει» πολλή μελέτη κάτω από το αμάξωμα.

    Και όταν λέμε «μελέτη» κυριολεκτούμε, καθώς αποτελεί το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας τελειόφοιτων του Clemson University’s International Center for Automotive Research (Πανεπιστήμιο Κλέμσον, στο Γκρίνβιλ της Νότιας Καρολίνα με άλλα λόγια). Το Deep Orange 9, όπως ονομάζεται το project, διαθέτει τον 2λιτρο i-VTEC Turbo του Civic Type R  βελτιωμένο στα 400, από τα 320 άλογα. Όμως δεν βρίσκεται κάτω από το καπό. Και δεν αναλαμβάνει μόνος του το έργο της κίνησης. Το μοτέρ είναι τοποθετημένο στο κέντρο -εξ ου και οι αεραγωγοί στο ύψος των πίσω θυρών, για την ψύξη του- και τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς. Όμως το Deep Orange 9 δεν είναι πισωκίνητο, αλλά τετρακίνητο. Κι αυτό γιατί κάτω από το καπό συναντάμε έναν ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 200 ίππων, που κινεί τους εμπρός τροχούς. Η συνολική απόδοση φτάνει τα 600 άλογα και σε συνδυασμό με το «κύμα» ροπής του ηλεκτροκινητήρα από το 0, αλλά και την τετρακίνηση, είναι ικανή να εξασφαλίσει 0-100 της τάξης των 2 δευτερολέπτων!

    Εκτός της συγκλονιστικής επιτάχυνσης το υβριδικό Civic διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και σύστημα τετραδιεύθυνσης, τα οποία ανακτούν ενέργεια από την κίνηση της ανάρτησης και φορτίζουν τον κινητήρα, δίχως να παίρνει απουσία το παραδοσιακό σύστημα ανάκτησης ενέργειας που κάνει το ίδιο με την ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα. Τα κονδύλια για την υλοποίηση του Deep Orange 9 προήλθαν όχι μόνο από χορηγίες, αλλά και από την ίδια τη Honda, η οποία παρείχε στους φοιτητές και τεχνική υποστήριξη. Λογικά το 10 στην πτυχιακή τους είναι εξασφαλισμένο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

To επόμενο Honda Civic Type R θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

    Στην… πρίζα έχει μπει και η Honda (όπως και όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες), η οποία ανακοίνωσε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της

Τέλος οι ιαπωνικές εταιρείες εάν υπάρξουν συνέπειες από το Brexit

    Σαφείς προειδοποιήσεις στη Βρετανία έστειλε ο πρεσβευτής της Ιαπωνίας στο Λονδίνο, υποστηρίζοντας πως καμία εταιρεία δεν θα

Honda NSX: Όλα ξεκινούν από την αεροδυναμική.

    Η Honda έδωσε στην δημοσιότητα μερικές φωτογραφίες κι απεικονίσεις του νέου της μοντέλου NSX, στις οποίες αποκαλύπτεται η α