Επίσημο: Mercedes-AMG GT C Roadster.

Επίσημο: Mercedes-AMG GT C Roadster.

Επίσημο: Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Λίγες ημέρες απέμειναν ακόμα για να ανοίξει τις πύλες της η Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Η Mercedes-AMG φαίνεται όμως ότι εισάκουσε τα «παρακάλια» μας (λέμε τώρα!) με αποτέλεσμα να αποκαλύψει την «ανοιχτή» εκδοχή της AMG GT, η οποία έρχεται σε δύο εκδόσεις: την «απλή» των 476 ίππων και η GT C των 557 ίππων. Στην τελευταία περίπτωση εφοδιάζεται με 47 ίππους παραπάνω από την AMG GT S Coupe και ταυτόχρονα δανείζεται αρκετές τεχνολογίες από το πρόσφατο θηρίο της Mercedes-AMG, την GT R.

    Αναλυτικότερα, τόσο η AMG GT C Roadster όσο και η AMG GT Roadster εφοδιάζονται με τον γνώριμο V8 twin-turbo 4.0 κινητήρα, ο οποίος στην ισχυρότερη έκδοση (στους 557 ίππους) επιτρέπει στο «ανοιχτό» μοντέλο να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 km/h σε 3,7 sec. Η μέγιστη ροπή είναι 680 Nm και είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.900 rpm, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 316 km/h. Ο... «αδύναμος» αδερφός (των 476 ίππων!) αποδίδει 630 Nm ροπής και είναι 0,3 sec πιο αργός στη δοκιμασία των 0-100 km/h σε σχέση με την ισχυρότερη έκδοση. Η μέγιστη ταχύτητα είναι στα 302 km/h. Όπως και στην Coupe έκδοση, το V8 μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και αποτελεί τη μοναδική επιλογή για αυτούς που ενδιαφέρονται.

    Η μαλακή οροφή μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε 11 δευτερόλεπτα, ενώ η διαδικασία είναι εφικτή μέχρι τα 50 km/h. Το εργοστάσιο προσφέρει την οροφή σε 3 αποχρώσεις (μαύρη, κόκκινη και μπεζ), ενώ για το αμάξωμα και το εσωτερικό υπάρχουν 11 και 10 διαφορετικές επιλογές  αντίστοιχα. Ακόμα, η κατασκευή της οροφής αποτελείται από έναν συνδυασμό μαγνησίου, ατσάλι και αλουμίνιο, κρατώντας το βάρος σε χαμηλό επίπεδο. Μιας που αναφέραμε το θέμα του βάρους, η νέα AMG GT Roadster ζυγίζει 1.595 κιλά, ενώ η AMG GT C Roadster έρχεται με 65 κιλά περισσότερα, φτάνοντας τα 1.660 κιλά. Όπως αναφέραμε και παραπάνω, κάποια χαρακτηριστικά προέρχονται από την AMG GT R όπως είναι ο ενεργός πίσω άξονας, το ηλεκτρονικά ρυθμίσιμο διαφορικό μπλοκέ, το φαρδύτερο πίσω τμήμα και το active air management system. Το τελευταίο είναι νέο σύστημα της Mercedes-AMG, το οποίο αφορά την αυτόματη ρύθμιση και βελτίωση της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου.

    Τα δύο εντυπωσιακά «ανοιχτά» μοντέλα πρόκειται να κοσμήσουν το περίπτερο της γερμανικής φίρμας στο επερχόμενο γαλλικό σαλόνι αυτοκινήτου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο σφυρί για καλό σκοπό η τελευταία 6x6 Mercedes-Maybach G650 Landaulet

    Η τελευταία από τις 99 μόνο Mercedes-Maybach G650 Landaulet θα δημοπρατηθεί τον επόμενο μήνα από τον γνωστό οίκο Bonhams, μ

 Δια χειρός AMG η νέα Mercedes SL.

    Η εξέλιξη της νέας γενιάς του κάμπριο της Mercedes-Benz θα γίνει από το τμήμα AMG, κάτι που σημαίνει πως θα γίνει πιο σπορ

Ανάκληση Mercedes AMG GT λόγω προβλήματος στις ζώνες ασφαλείας

    Η διαδικασία της ανάκλησης τελικά μπορεί να εφαρμοστεί και στις καλύτερες οικογένειες, όπως είναι αυτή της Mercedes και μάλ