Porsche 911 RSR: Για πρώτη φορά κεντρομήχανη [Vid]

Porsche 911 RSR: Για πρώτη φορά κεντρομήχανη

Porsche 911 RSR: Για πρώτη φορά κεντρομήχανη [Vid]

    Για πρώτη φορά στην ιστορία της Porsche 911, ο κινητήρας μεταφέρεται από το πίσω μέρος στο κέντρο.

    Η συγκεκριμένη δραστική αλλαγή σημειώθηκε στην αγωνιστική έκδοση RSR, που παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Aντζελες. Η 911 RSR θα κάνει την επίσημη εμφάνισή της στο πρωτάθλημα αγώνων αντοχής του 2017, συμμετέχοντας στην κατηγορία LM-GTE. 

    Η τοποθέτηση του εξακύλινδρου επίπεδου κινητήρα των 4.0 λίτρων στο κέντρο έχει πλεονέκτημα τον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 510 ίππους και συνδυάζεται με 6άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων και paddles στο τιμόνι, με την κίνηση να περνά από τους πίσω τροχούς. 

    Βέβαια ένα σημαντικό θέμα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι η αεροδυναμική. Η νέα 911 RSR διαθέτει έναν τεράστιο πίσω διαχύτη και μία αντίστοιχων διαστάσεων αεροτομή που αυξάνει πολύ την κάθετη δύναμη. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, ενώ από το εσωτερικό δεν λείπει το roll cage, ένα μοναδικό μπάκετ κάθισμα, οι αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας και τα ρυθμιζόμενα σε ύψος πεντάλ.

Spearhead. The new 911 RSR.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κόντρα Porsche 918 Spyder με αγωνιστικό αεροσκάφος (vid).

    Οι επιδόσεις της Porsche 918 Spyder σίγουρα απογειώνουν, είναι όμως ικανές να φτάσουν τόσο ψηλά, ώστε να προσπεράσουν ακόμα

Porsche 935, αποτίοντας φόρο τιμής στη Moby Dick

    Η Porsche 935/78 είναι ένα από τα σημαντικότερα αγωνιστικά στην ιστορία της γερμανικής εταιρίας, η οποία το 1978 έτρεξε στο

Επιστροφή στην Πράσινη Κόλαση: Porsche 918 Spyder και Carrera GT (vid)

    Έναν reunion οργάνωσε η Porsche για τους αριστούχους αποφοίτους 918 Spyder και Carrera GT από την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ