Christian von Koenigsegg: Η Tesla μας ντρόπιασε με το νέο Roadster

Christian von Koenigsegg: Η Tesla μας ντρόπιασε με το νέο Roadster

Christian von Koenigsegg: Η Tesla μας ντρόπιασε με το νέο Roadster

    Πριν δέκα μήνες, η Tesla παρουσίασε το νέο Roadster και σόκαρε τους πάντες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και τα νούμερα επιδόσεων. Η Tesla έχει αποδείξει με τα Model 3, Model S και Model X ότι μπορεί να βγάλει στην αγορά αυτοκίνητα που δεν έχουν ανταγωνισμό σε ότι έχει να κάνει στην επιτάχυνση στην ευθεία.

    Έτσι, όταν ανακοινώνει ότι το νέο Roadster θα κάνει το 0-96 χλμ/ώρα σε 1,9 δευτ. το 0-160 χλμ/ώρα σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα, το 400αρι σε 8,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα άνω των 402 χλμ/ώρα, τότε όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές θα πρέπει να γυαλίζουν από τώρα τα κιάλια τους.

    Ο Christian von Koenigsegg έχει αναμφισβήτητα από τα πιο γρήγορα hypercar και στην αγορά και σε πρόσφατη συνέντευξη στο φετινό Pebble Beach μίλησε για το νέο Tesla Roadster, δηλώνοντας με μεγάλες δόσεις ειλικρίνειας:

    Είχαμε το μέλλον μας χαρτογραφημένο και στη συνέχεια ακούσαμε για το νέο Tesla Roadster και τις εξωφρενικές τιμές επιτάχυνσης και σκεφτήκαμε ότι τώρα μας πέταξε το γάντι. Σκεφτήκαμε αρχικά πως “αυτό δεν είναι ΟΚ”. Αναρωτηθήκαμε αν είναι δυνατό και ναι, είναι. Στη συνέχεια σκεφτήκαμε: “Πως θα το αντιμετωπίσουμε; Αυτό είναι ντροπιαστικό”. Σε δύο ημέρες είχαμε σκεφτεί μερικά πράγματα. Ο απλούστερος τρόπος για εμάς συνδυάζει την άμεση κίνηση με τον υβριδισμό που έχουμε σε διαφορετική μορφή με την τεχνολογία του κινητήρα FreeValve, σε μια περίεργη διάταξη.

    Συνεχίζοντας, ο ιδιοκτήτης και CEO της Koenigsegg θέλησε να επαναλάβει για μία ακόμα φορά την άποψή του ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης εξακολουθούν να είναι «ζωντανοί» αποτελώντας ενεργό κομμάτι του μέλλοντος της εταιρείας του, τονίζοντας:

    Αυτό που βλέπουμε με τους κινητήρες μας είναι ότι απλώς έχουμε ξύσει την επιφάνεια αυτού που μπορούμε να επιτύχουμε. Ακολουθεί ένα παράδειγμα: αν αγνοήσουμε την κατανάλωση καυσίμου για μια στιγμή… έχουμε έναν αρκετά υψηλό λόγο συμπίεσης για το τούρμπο V8 μας – 9.5:1 με πίεση 1,6 bar. Αν ρίξουμε τη συμπίεση στο 8,8:1, θα μπορούσαμε να αυξήσουμε την πίεση στα 2,2 bar, που είναι άλλοι 600 ίπποι, και αυτό χωρίς να ασκήσουμε μεγαλύτερη πίεση στον κινητήρα μας. Και η κατανάλωση θα αυξανόταν μόνο 5%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

H Koenigsegg ετοιμάζει φθηνότερο supercar

    Λίγες ημέρες μετά την υπογραφή συνεργασίας με τη NEVS, η Koenigsegg κάνει γνωστό ότι θέλει να μεγαλώσει, γι’αυτό και ετοιμά

Koenigsegg Regera με ανθρακόνημα γυαλισμένο στο χέρι

    H Koenigsegg παρουσιάζει μια ειδική Regera που έχει την τεχνολογία “Koenigsegg Naked Carbon” – KNC για συντομία.

Έτοιμες οι δύο τελευταίες Agera [Vid]

    Η παραγωγή της Koenigsegg Agera σταμάτησε, με τον Σουηδό κατασκευαστή να το γιορτάζει με δύο ειδικές εκδόσεις, που ονομάζον