Audi TT RS-R by ABT. Ποιος χρειάζεται το R8;

Audi TT RS-R by ABT. Ποιος χρειάζεται το R8;

Audi TT RS-R by ABT. Ποιος χρειάζεται το R8;

    Ο λόγος της ερώτησης είναι σαφώς η απόδοση του 2.5-λιτρου 5-κύλινδρου turbo κινητήρα, καθώς από τα 400 άλογα και 450 Nm ροπής του εργοστασιακού μοντέλου, πλέον έχουν γίνει 500 και 570 Nm. Η αύξηση έρχεται μέσω του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου του κινητήρα από τον ABT, με τον γερμανικό οίκο να μην δίνει τα νέα νούμερα επιδόσεων. Σίγουρα, όμως, το 0-100 χλμ/ώρα θα είναι ταχύτερο από το 3,7 δευτ. του "μαμά" μοντέλου.

    Εκτός των μηχανικών βελτιώσεων, ο οίκος επεμβαίνει και στην εμφάνιση του γερμανικού coupe, καθώς πλέον αυτό διαθέτει ένα νέο εμπρός spoiler, νέα μάσκα, πλαϊνές ποδιές, και πίσω διαχύτη, όλα φτιαγμένα από carbon. Νέα είναι και η εξάτμιση, με δύο διπλές απολήξεις, ενώ η εμφάνιση ολοκληρώνεται με 20αρες ζάντες Sport GR.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Audi RS6+ Avant Nogaro Edition by ABT με 735 άλογα

    Ποιο αυτοκίνητο στο χαρτοφυλάκιο της Audi έχει τον πιο ισχυρό κινητήρα; Μερικοί θα μπουν στον πειρασμό να πουν ότι είναι το

Πρησμένο Audi A7 από την Liberty Walk

    Δεν υπάρχει περίπτωση να δεις δημιουργία της Liberty Walk στον δρόμο και να την μπερδέψεις με οτιδήποτε άλλο.

Μοναδικό Audi RS 6 Sedan με 600 ίππους [Vid]

    Όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν το κορυφαίο μεγάλο μοντέλο της Audi, έχουν μία επιλογή αμαξώματος και αυτή είναι με στέισον βάγ