Νέα Audi S6 και S7 με TDI κινητήρες

Νέα Audi S6 και S7 με TDI κινητήρες

Νέα Audi S6 και S7 με TDI κινητήρες

    Με τον πετρελαιοκινητήρα 3.0 V6 TDI απόδοσης 349 PS, ηλεκτρικό κομπρέσορα και σύστημα mild-hybrid για την αγορά της Ευρώπης.

    Η Audi παρουσίασε τα νέα S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback, τα οποία θα διατεθούν με πετρελαιοκινητήρα 3.0 V6 TDI στην Ευρώπη και με βενζινοκινητήρα 2.9 V6 TFSI σε ΗΠΑ, Ασία και Μέση Ανατολή.

    Οι κορυφαίες εκδόσεις των Α6 και A7 (τουλάχιστον μέχρι την παρουσίαση των νέων RS6 και RS7) εξοπλίζονται με σύστημα Mild-Hybrid 48V που επιτρέπει coasting με σβηστό τον θερμικό κινητήρα για έως και 40 δευτερόλεπτα, χάρη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών. Το σύστημα προσφέρει μειωμένη μέση κατανάλωση κατά 0,4 lt/100km ενώ παράλληλα υποστηρίζει τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Album-Audi-S6-Sedan-TDI-5.jpg

    Ο 3.0 V6 TDI αποδίδει 349 PS και 700 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης quattro και το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic οκτώ σχέσεων. Ο τουρμποντίζελ τον οποίο συναντήσαμε και στο Audi SQ5 TDI εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) που εξαλείφει το turbo lag αλλά και ένα τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG).

    Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,0" για το S6 Sedan και σε 5,1" για τα S6 Avant και S7 Sportback ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση διατηρείται χαμηλά, μεταξύ 6,2 και 6,5 lt/100 km ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος και το μέγεθος των τροχών.

    Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro που συνδυάζεται με torque vectoring λειτουργεί με αρχική αναλογία 40:60 ενώ μπορεί να στείλει μέχρι και το 70% της δύναμης στους εμπρός τροχούς ή μέχρι και το 85% της δύναμης στον πίσω άξονα. Προαιρετικά διατίθεται και σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο S προσφέρεται το προαιρετικό σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης για ακόμα καλύτερο κράτημα και ευελιξία.

Audi-S6-Avant-TDI-15.jpg

    Η σπορ ανάρτηση S sport suspension με ηλεκτρονικό έλεγχο των αμορτισέρ είναι χαμηλωμένη κατά δύο πόντους στο S6 και κατά ένα στο S7. Εναλλακτικά διατίθεται και ενεργή αερανάρτηση με τρεις λειτουργίες και επιλογή αύξησης της απόστασης από το έδαφος.

    Πίσω από τις ζάντες 20" με λάστιχα επιδόσεων 255/40 κρύβεται το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει 6πίστονες δαγκάνες με δίσκους 400 mm εμπρός και 350 mm πίσω. Για τους πιο απαιτητικούς η Audi διαθέτει και κάρμπον κεραμικούς δίσκους 400 mm εμπρός και 370 mm πίσω που ζυγίζουν 9 kg λιγότερο από τα σιδερένια φρένα.

    Επιπλέον, το ηλεκτρονικό σύστημα ECP ελέγχει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, του κιβωτίου, του τιμονιού (ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση) και του διαφορικού, προσφέροντας στον οδηγό πέντε λειτουργίες οδήγησης: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency και Individual.

    Εξωτερικά, τα S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback απέκτησαν ένα διακριτικό αλλά εμφανώς πιο επιθετικό bodykit που τα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις των A6 και A7. Αυτό περιλαμβάνει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με πιο τονισμένα νεύρα, λεπτομέρειες από αλουμίνιο και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέο σπλίτερ, ελαφρώς διαφορετική γρίλια, διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος, διαχύτη και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης με επικάλυψη από χρώμιο. Την εμφάνιση αναβαθμίζουν και τα νέα σχέδια των τροχών σε διάσταση 20" ή ακόμα και 21".

Album-Audi-S6-Sedan-TDI-26.jpg

    Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα με δεκάδες ρυθμίσεις και λειτουργίες μασάζ και κλιματισμού, τα οποία έχουν επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, ή προαιρετικά από κορυφαίας ποιότητας δέρμα Valcona. Το flat-bottomed τιμόνι, οι επενδύσεις από αλουμίνιο, τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και τα πατήματα των μαρσπιέ με το λογότυπο S ενισχύουν τη σπορ ατμόσφαιρα ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα συστήματα τελευταίας τεχνολογίας της Audi.

    Η τιμή των μοντέλων στη Γερμανία θα ξεκινά από 76.500 ευρώ (S6 Sedan), 79.000 ευρώ (S6 Avant) και 82.750 ευρώ (S7 Sportback).

    Τέλος, να αναφέρουμε πως ο κινητήρας 2.9 V6 TFSI που προορίζεται για ΗΠΑ, Ασία και Μέση Ανατολή αποδίδει 450 PS και 600 Nm ροπής, ενώ και αυτός συνεργάζεται με το σύστημα MHEV 48 Volt.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Επίσημο: Νέο Audi A6 2018 [Vid]

    Η Audi παρουσίασε την όγδοη γενιά του A6 διαδικτυακά, λίγες ημέρες πριν την επίσημη εμφάνισή του στην έκθεση αυτοκινήτου τη

Η Audi διαψεύδει τις φήμες για πεντάπορτο TT

    Στις αρχές του μήνα κυκλοφόρησε η

Νέο Peugeot 508, το πιο hi-tech sedan

    Η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και λεπτομέρειες για το νέο 508 που φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία