Bugatti La Voiture Noire. Το ακριβότερο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ

Bugatti La Voiture Noire. Το ακριβότερο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ

Bugatti La Voiture Noire. Το ακριβότερο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ

    Η Bugatti έκανε αισθητή την παρουσία της στη φετινή Έκθεση Γενεύης με την παρουσίαση της "La Voiture Noire", ενός μοναδικού μοντέλου που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία με τιμή €16,5 εκατομμυρίων ευρώ !

    Σύμφωνα με τον CEO της Bugatti, Stephan Winkelmann, η "Voiture Noire" είναι το απόλυτο Grand Turismo, μεταφέροντας το θρύλο της Type 57 SC στο σήμερα. Ένα coupé που συνδυάζει την άνεση μιας λιμουζίνας και τη δύναμη ενός hyper sports car.

    Μεταξύ 1936 και 1938 κατασκευάστηκαν μόλις 4 Bugatti Atlantic, κάθε μια με ιδιαίτερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες ανάλογα με τις προτιμήσεις το ιδιοκτήτη. Τρία μοντέλα σώζονται μέχρι σήμερα, όμως η Type 57 SC Atlantic “la Voiture Noire“ που οδηγούσε ο ίδιος ο Jean Bugatti (ο μεγαλύτερος γιος του ιδρυτή Ettore Bugatti), χάθηκε μυστηριωδώς κατά τη διάρκεια του 'Β Παγκοσμίου Πολέμου, λίγο πριν την εισβολή των Γερμανών στην Αλσατία. Από αυτό το θρυλικό μοντέλο εμπνεύστηκαν οι σχεδιαστές της Bugatti για τη δημιουργία της μοναδικής σύγχρονης “La Voiture Noire”.

    Κάθε λεπτομέρεια της "La Voiture Noire" είναι κατασκευασμένη στο χέρι. Το αμάξωμα από ανθρακονήματα σε deep black gloss απόχρωση διατηρεί τις αναλογίες των μοντέλων της Bugatti και τη σχεδιαστική ταυτότητα των Chiron και Divo με την χαρακτηριστική γραμμή σχήματος C στο προφίλ. Στο εμπρός μέρος η γρίλια με το παραδοσιακό σχήμα πετάλου είναι μεγαλύτερη από ποτέ, όπως και οι εισαγωγές αέρα που την πλαισιώνουν.

    Οι σχεδιαστικές αναφορές στην Atlantic είναι αρκετές, με πιο χαρακτηριστική το διακριτικό πτερύγιο που διατρέχει την ράχη του μοντέλου και καταλήγει στην ουρά. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι έξι (!) απολήξεις της εξάτμισης, όπως και η ενιαία μπάρα LED που ακολουθεί τις έντονες καμπύλες των φουσκωμένων φτερών.

    Το μοντέλο χρησιμοποιεί τον 16κύλινδρο κινητήρα 8,0 λίτρων με απόδοση 1.500 PS και 163,1 kgm ροπής που γνωρίζουμε από τις Chiron και Divo, με την εταιρεία να μην ανακοινώνει περισσότερα στοιχεία για τις επιδόσεις.

    Όσο για τον ιδιοκτήτη, η Bugatti δεν θέλησε να αποκαλύψει το όνομά του και αρκέστηκε στο να τον περιγράψει ως ένα θαυμαστή της φίρμας, με τις φήμες να κάνουν λόγο για τον Ferdinand Karl Piëch, πρώην αφεντικό του VW Group.

    Η τέχνη του coachbuilding που τα τελευταία χρόνια έχει επανέλθει στο προσκήνιο δεν είναι κάτι καινούριο στην 110ετή ιστορία της Bugatti. Ένα παράδειγμα είναι η Type 57 που σχεδιάστηκε από τον Jean Bugatti, στην οποία ενσωματώθηκαν τα αμαξώματα Galibier (τετράθυρο saloon), Stelvio (convertible), Ventoux (δίθυρο saloon), Atalante (coupé) και Atlantic.

    Εκτός από την  "La Voiture Noire", η Bugatti θα έχει και την επετειακή Bugatti Chiron Sport “110 ans Bugatti” στην Έκθεση Γενεύης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Bugatti Divo με 1.500 άλογα [Vid]

    Teasers τέλος.

Ειδική έκδοση Chiron Sport για τα 110 χρόνια Bugatti

    Πάνω από έναν αιώνα ζωής, συγκεκριμένα 110 χρόνια, γιορτάζει η Bugatti φέτος και για το λόγο αυτό δημιούργησε μια συλλεκτικ

Οne-off hypercar αξίας €16 εκατομμυρίων θα παρουσιάσει η Bugatti στη Γενεύη

    Το απόλυτο τετράτροχο όχημα.