Το μεγαλύτερο εξάρτημα από 3D εκτυπωτή βρίσκεται στο Hoonitruck [Vid]

Το μεγαλύτερο εξάρτημα από 3D εκτυπωτή βρίσκεται στο Hoonitruck [Vid]

Το μεγαλύτερο εξάρτημα από 3D εκτυπωτή βρίσκεται στο Hoonitruck [Vid]

    Προφανώς ένα παλιό Ford F-150 του 1977 να μην έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ωστόσο το συγκεκριμένο ξεχωρίζει για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι ότι πρωταγωνίστησε στο νέο επεισόδιο της «σειράς» Gymkhana 10, το οποίο μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ. Πίσω από τιμόνι του εν λόγω F-150 δε θα μπορούσε να βρίσκεται άλλος εκτός από το διάσημο για οδηγικά του «κόλπα», Κεν Μπλοκ, ο οποίος μας χάρισε ακόμα μια υπερπαραγωγή δράσης.

    Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι ο Κεν Μπλοκ έχει συναισθηματικούς δεσμούς με το συγκεκριμένο ιστορικό pickup της μπλε οβάλ εταιρείας, καθώς σε ένα τέτοιο έμαθε να οδηγεί, ενώ μαζί του πραγματοποίησε το πρώτο του burn-out. Σίγουρα ο νεαρός τότε Κεν Μπλοκ δεν περίμενε ότι χρόνια αργότερα θα οδηγήσει ένα F-150, με το παρατσούκλι “Hoonitruck”, που θα αποδίδει πάνω από 900 ίππους. Πώς έγινε όμως αυτό;

2018-Ken-Block-Hoonitruck-Ford-F-150.jpg

    Η Ford Performance τοποθέτησε κάτω από το καπό του το V6 Ecoboost κινητήρα των 3.5 λίτρων. Ναι, σωστά καταλάβατε είναι ο ίδιος κινητήρας που χρησιμοποιεί το supercar Ford GT, αλλά με αρκετά αυξημένη ισχύ.

    Κάπου εδώ όμως φτάνουμε στο σημείο αναφοράς του εν λόγω κινητήρα. Ο λόγος για ένα περίπλοκο αυλό εισαγωγής από αλουμίνιο που παρέχει αέρα από τους υπερσυμπιεστές στους κυλίνδρους του κινητήρα και είναι κατασκεπασμένος με την τεχνολογία αιχμής της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Μάλιστα πρόκειται για το μεγαλύτερο μεταλλικό εξάρτημα από τρισδιάστατο εκτυπωτή που έχει δημιουργηθεί μέχρι τώρα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Το συγκεκριμένο εγχείρημα αποτελεί προϊόν συνεργασίας και προσπαθειών της Ford σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

 

    Οι μηχανικοί της Ford Performance στις Η.Π.Α πραγματοποίησαν προσομοιώσεις απόδοσης του κινητήρα και συνεργάστηκαν με μία ομάδα τεχνικών στο τμήμα έρευνας της Ford από την Ευρώπη, οι οποίοι ανέλαβαν τη δομική ανάλυση για τη σχεδίαση του εξαρτήματος, ενώ συνέβαλε και το Ινστιτούτο Προσθετικής Ψηφιακής Κατασκευής από το Πανεπιστήμιο του Άαχεν. Χρειάστηκαν πέντε μέρες κατασκευής για τον αυλό εισαγωγής του “Hoonitruck”, ενώ το βάρος του είναι περίπου 6 κιλά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

O Κεν Μπλοκ επιστρέφει στο WRC!

    Στο Ράλι Καταλονίας θα δώσει το «παρών» ο Κεν Μπλοκ για έναν και μοναδικό αγώνα του WRC, όπου θα επιστρέψει έπειτα από το 2

Η σκληρή προπόνηση των οδηγών αγώνων

    Δύο οδηγοί της Ford μας παρουσιάζουν σε ένα βίντεο το πρόγραμμα προπόνησης που ακολουθούν έτσι ώστε να έρθουν στην κατάστασ

Η πιο «άγρια» και ισχυρή Mustang από την Roush

    Η αμερικανική Roush Performance ανακοίνωσε ένα νέο βελτιωτικό πακέτο για τη Ford Mustang το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στο New