30 χρόνια Acura NSX [Vid]

30 χρόνια Acura NSX

30 χρόνια Acura NSX [Vid]

    Tη δεκαετία του ’80, τα διθέσια, κεντρομήχανα sports cars, ήταν κατά κανόνα Ιταλικά. Το 1990 όμως, ήρθε το Honda NSX για να αλλάξει αυτό το στερεότυπο.

    Το όνομα του, προέρχεται από τις λέξεις New, Sportscar και eXperimental και στις 9 Φεβρουαρίου του 1989 στην έκθεση του Σικάγο παρουσιάστηκε το πρωτότυπο προπαραγωγής NS-X Concept. Η παρουσίαση του συνέπεσε με τα πρώτα βήματα της μάρκας Acura, η οποία ξεκίνησε την εμπορική της πορεία στην Αμερική το 1986.

 

 

    Και ενώ το NS-X Concept έμοιαζε αρκετά σαν αυτοκίνητο παραγωγής, στην πραγματικότητα ήταν μικρότερο, τόσο συνολικά όσο και στο μεταξόνιο του. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το πρωτότυπο είχε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα, αντί του V6 στην έκδοση παραγωγής. Ακόμα, η εταιρεία αρχικά σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει ένα κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, αλλά τελικά αποφάσισε να τοποθετήσει έναν κινητήρα με δυο εκκεντροφόροι επικεφαλής (DOHC- Double OverHead Cam).

    Το Acura NSX ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που είχε εξ’ολοκλήρου αλουμινένιο monocoque αμάξωμα και την κίνηση, είχε αναλάβει ένας πολύστροφος, αλουμινένιος VTEC V6 που ήταν τοποθετημένος στο κέντρο. Η Honda μπορεί να μην είχε το prestige της Ferrari ή της Lamborghini, είχε όμως κάτι άλλο. Ένα νεαρό, ήδη Πρωταθλητή Ayrton Senna που συνεργάστηκε με τους μηχανικούς της Ιαπωνικής εταιρίας για την εξέλιξη του NSX.

Acura-NSX-_H__6447.jpgAcura-NSX-_H__6452.jpg

    Ο Senna οδήγησε ένα πρωτότυπο NS-X τον Φεβρουάριο του 1989 και είχε δηλώσει ότι αισθάνθηκε να ήταν λίγο “εύθραυστο”. Αυτή η δήλωση από ένα τόσο σημαντικό άτομο προκάλεσε τους μηχανικούς να δώσουν έμφαση στην αύξηση της ακαμψίας στο σπορ αυτοκίνητο, και μετά από αρκετά χλμ. δοκιμών, συμπεριλαμβανομένου του Nurburgring, το πλαίσιο στο αυτοκίνητο παραγωγής ήταν 50% πιο άκαμπτο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το πρώτο βελτιωμένο νέο Honda NSX του κόσμου αποδίδει 650 άλογα

    Χρειάστηκαν να περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι κάποιος βελτιωτικός οίκος να παρουσιάσει ένα πακέτο αναβάθμισης για τον υβριδικ

To επόμενο Honda Civic Type R θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

    Στην… πρίζα έχει μπει και η Honda (όπως και όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες), η οποία ανακοίνωσε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της

Η Honda ανανεώνει το NSX GT3 Evo

    Έτοιμο να αγωνιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο το 2019, μετά από μια σειρά αναβαθμίσεων οι οποίες το ισχυροποιούν στο έπακρο.