Τι κάνει στο Ρινγκ η Koenigsegg; (vid)

Τι κάνει στο Ρινγκ η Koenigsegg

Τι κάνει στο Ρινγκ η Koenigsegg; (vid)

    Ο Σουηδός κατασκευαστής επέστρεψε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία γα να σπάσει το ρεκόρ γύρου.

    Με το μοντέλο της One:1 των 1.360 ίππων, η Koenigsegg καταγράφηκε στην κάμερα να «γυρίζει» σε γρήγορο ρυθμό στην ιστορική γερμανική πίστα, όπου ένα ρεκόρ γύρου για κάθε νέο hypercar που σέβεται τον εαυτό του είναι απαραίτητο. Σήμερα, αυτό το κατέχει η Radical, μια βρετανική εταιρεία ειδικών μοντέλων track day μικρής παραγωγής, με χρόνο 6:48.00. Από τα πιο γνωστά hypercars, η Porsche 918 Spyder είναι αυτή που κατέχει τα σκήπτρα, με χρόνο 6:57.00.

    Η Koenigsegg στόχευε εδώ και καιρό να κατακτήσει τη γερμανική πίστα, ωστόσο οι περιορισμοί μέγιστης ταχύτητας που είχαν τεθεί σε κάποια σημεία της πέρυσι, δεν επέτρεψαν στου Σουηδούς να πραγματοποιήσουν επαρκείς δοκιμές.

    Τώρα που αυτοί άρθηκαν, το One:1 ήρθε για μια πρώτη γνωριμία με τις νέες συνθήκες, καθώς σε κάποια σημεία της πίστας έχουν γίνει ορισμένες βελτιώσεις στο οδόστρωμα.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η επίτευξη ενός ρεκόρ στο Ρινγκ απαιτεί εκτεταμένες δοκιμές και σίγουρα είναι μια διαδικασία που θα απαιτήσει τουλάχιστον μερικούς μήνες πριν ολοκληρωθεί.

    Ωστόσο, καθώς η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, αυτή ήδη έγινε και έτσι τους επόμενους μήνες θα δούμε αν το δεύτερο δυνατότερο supercar παραγωγής, μετά την Bugatti Chiron, είναι ικανό να βάλει τα χιλιάδες άλογα του στην άσφαλτο και να αφήσει πίσω του οποιοδήποτε άλλο τετράτροχο. Θα γίνει η «πράσινη κόλαση» παράδεισος για την Koenigsegg;

Koenigsegg One:1 Testing on the Nurburgring!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μια μωβ Koenigsegg Regera φόρος τιμής στον Prince

    Τις τελευταίες εβδομάδες η Koenigsegg μοιράζεται στο Facebook διάφορες εκδόσεις του Regera, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί, μέσ

Koenigsegg Regera με ανθρακόνημα γυαλισμένο στο χέρι

    H Koenigsegg παρουσιάζει μια ειδική Regera που έχει την τεχνολογία “Koenigsegg Naked Carbon” – KNC για συντομία.

Ο σχεδιαστής της Koenigsegg μας δείχνει το spec του για την Regera

    Η επιλογή χρώματος και γενικότερα η εξατομίκευση ενός νέου αυτοκινήτου, δεν είναι κάτι απλό για τον υποψήφιο αγοραστή.