Lamborghini Aventador SVJ Roadster

Lamborghini Aventador SVJ Roadster

Lamborghini Aventador SVJ Roadster

    Η Lamborghini παρουσιάζει στην έκθεση της Γενεύης την Aventador SVJ Roadster, την ανοικτή έκδοση της Aventador SVJ. Τα αρχικά SV προέρχονται από τις λέξεις Super Veloce και το J από το Jota, και η παραγωγή της θα περιοριστεί στις 800 μονάδες.

    Η Aventador SVJ Roadster είναι η πιο hardcore ανοικτή Lamborghini που έχει παραχθεί, με τον ατμοσφαιρικό 6,5-λίτρων V12 κινητήρα της να αποδίδει 770 άλογα και 720 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στον δρόμο από όλους τους τροχούς, μέσω του 7-τάχυτο αυτόματου κιβωτίου (ISR) μονού συμπλέκτη, το οποίο έχει εξελιχθεί για ταχύτερη απόκριση.

Lamborghini-Aventador-SVJ-Roadster-10.jpg

    Το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 1.575 κιλά (στεγνό), 50 περισσότερα από την coupe έκδοση και επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτ., από τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα. Για την επιβράδυνση της φροντίζουν οι κεραμικοί δίσκοι 400×38 mm μπροστά και 380×38 mm πίσω και για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 31 μέτρα.

    Το ιταλικό supercar έχει μεγάλους αεραγωγούς στο πίσω μέρος του, ενώ ακόμα διαθέτει πληθώρα αεροδυναμικών τροποποιήσεων. Παραδείγματος χάριν, υπάρχει μια εντελώς νέα αφαιρούμενη οροφή από ανθρακονήματα, αποτελούμενη από δύο κομμάτια βάρους 6 κιλών το καθένα, νέο carbon κάλυμμα του κινητήρα το οποίο τον κρύβει, νέοι αεραγωγοί, τεράστιος διαχύτης, καθώς και διπλές απολήξεις της εξάτμισης, στο κέντρο του πίσω μέρους.

    Επίσης διαθέτει τις ενεργές αεροδυναμικές λύσεις του ALA 2.0 (Aerodinamica Lamborghini Attiva), το οποίο βρίσκεται στην δεύτερη γενιά του. Έτσι, οι μηχανικοί της εταιρίας έχουν αυξήσει την παραγόμενη κάθετη δύναμη κατά 40% σε σχέση με την “απλή” Aventador και παράλληλα έχουν μειώσει την αντίσταση του αέρα (drag) κατά 1%.

Lamborghini-Aventador-SVJ-Roadster-12.jpg

    Πιο συγκεκριμένα, το Lamborghini Dinamica Veicolo Attiva 2.0 σύστημα -μια σειρά από πτερύγια- μπορεί να ενεργοποιηθεί σε λιγότερο από 500 χιλιοστά του δευτερολέπτου και στο μπροστινό μέρος, όταν το ALA είναι απενεργοποιημένο, τα κλειστά πτερύγια βοηθούν την παραγωγή κάθετης δύναμης. Όταν είναι ενεργοποιημένο το ALA και τα πτερύγια είναι ανοιχτά, η αντίσταση στον αέρα μειώνεται, δημιουργώντας ένα βέλτιστο σενάριο για μέγιστη επιτάχυνση και τελική ταχύτητα.

    Το ίδιο ισχύει και πίσω. Με το ALA απενεργοποιημένο, τα πίσω πτερύγια είναι κλειστά και επιτρέποντας στην πίσω αεροτομή να λειτουργήσει περισσότερο σαν μια παραδοσιακή σταθερή πτέρυγα. Όταν, όμως, είναι ενεργοποιημένο το ALA, τα πτερύγια ανοίγουν για να αυξήσουν την οπισθέλκουσα σε συνθήκες υψηλής ταχύτητας. Το πίσω μέρος διαθέτει επίσης ένα εσωτερικό κανάλι που χωρίζει τον αέρα αριστερά ή δεξιά. Ανάλογα με την κατεύθυνση μιας στροφής, το ALA μπορεί να ενεργοποιηθεί είτε στη δεξιά είτε στην αριστερή πλευρά του πτερυγίου, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση της δύναμης και της πρόσφυσης όπου είναι απαραίτητο, μειώνοντας τη γωνία διεύθυνσης και βελτιώνοντας το χειρισμό.

Lamborghini-Aventador-SVJ-Roadster-27.jpg

    Ακόμα το ιταλικό supercar διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης (LRS), με την Lamborghini να εξοπλίζει την SVJ με νέα ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, ειδικά εξελιγμένα για το αυτοκίνητο.

    Οι παραδόσεις του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι του 2019 και η τιμή ξεκινά από τις 387.007 ευρώ στην Ευρώπη χωρίς τους φόρους κάθε χώρας.
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lamborghini Aventador S Roadster by Wheelsandmore

    Η Wheelsandmore προσφέρει ένα νέο πακέτο βελτίωσης για την Lamborghini Aventador S Roadster.

Lamborghini Aventador από την Liberty Walk

    Η Liberty Walk βελτίωσε μια ακόμη Lamborghini Aventador η οποία ξεχωρίζει τόσο από το άκρως επιθετικό bodykit, όσο και από

Η μαγεία της ενεργής αεροδυναμικής της Lamborghini

    Η Lamborghini Aventador SVJ το καλοκαίρι που πέρασε πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο που έχει κάνει ποτέ ένα αυτοκίνητο παραγωγής