Ο Βαλτέρι Μπότας ήταν ο νηκηστής του Γκραν Πρι Αυστρίας [Vid]

Ο Βαλτέρι Μπότας ήταν ο νηκηστής του Γκραν Πρι Αυστρίας  [Vid]

Ο Βαλτέρι Μπότας ήταν ο νηκηστής του Γκραν Πρι Αυστρίας [Vid]

    Βροχή δεν είχαμε, ο Βαλτέρι Μπότας άντεξε στη μεγάλη πίεση του Σεμπάστιαν Φέτελ, ειδικά στους τελευταίους γύρους, και πανηγύρισε τη νίκη στην Αυστρία για να φτάσει τις δύο στην καριέρα του. Ο Φινλανδός ήταν αλάνθαστος και, πέραν της πίεσης του αντιπάλου του και των φθαρμένων ελαστικών, δεν είχε κάτι άλλο να αντιμετωπίσει στους 71 γύρους στο Σπίλμπεργκ.

    Αφού άντεξε, ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, με τον Φέτελ να μένει δεύτερος. Όπως προαναφέραμε, ο Γερμανός πίεσε, είχε σε καλύτερη κατάσταση τα ελαστικά του και μπορεί να μην έφτασε στη νίκη, όμως χαμογέλασε, αφού διεύρυνε τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Λιούις Χάμιλτον.

    Ο Βρετανός έδωσε μεγάλη μάχη με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, με τον Αυστραλό να διατηρεί την τρίτη θέση και να ανεβαίνει στο πόντιουμ για πέμπτο σερί αγώνα, τη στιγμή που ο έτερος διεκδικητής του τίτλου έμεινε για δεύτερο συνεχόμενο Γκραν Πρι εκτός βάθρου.

    Από εκεί και πέρα, πέμπτος ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ ακολούθησαν οι Ρομάν Γκροζάν, Σέρχιο Πέρεζ, Εστεμπάν Οκόν, Φελίπε Μάσα, ενώ ο Λανς Στρολ ήταν ξανά στους βαθμούς, καθώς συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Ακόμη, να σημειωθεί ότι από την πρώτη κιόλας στροφή τέθηκαν εκτός οι Μαξ Φερστάπεν, Φερνάντο Αλόνσο.

    Το κακό ξεκίνησε από τον Ντανιίλ Κβιάτ, ο οποίος χτύπησε στο πίσω μέρος τον Ισπανό και αυτός πήρε μαζί του τον Ολλανδό, γεγονός που έφερε την ποινή διέλευσης από τα πιτς στον Ρώσο. Τέλος, τον αγώνα εγκατέλειψαν και οι Κέβιν Μάγκνουσεν, Κάρλος Σάινθ, τη στιγμή που άπαντες από την έβδομη και πίσω... έφαγαν έναν γύρο.

 

Βαθμολογία Οδηγών

merc-rosb-.jpg

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Gkran-Pri-Austrias.gif

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Mercedes: Είμαστε κοντά στα 1.000 άλογα

    Το καλοκαίρι του 2016, ο Remi Taffin, ο καλύτερος ίσως μηχανικός της Γαλλίας, είπε στο AutoBlog πως δεν πρόκειται να δούμε

Mercedes: Δεν έχουμε αποδεχτεί τους κανονισμούς για τους κινητήρες του 2021

    Χθες, η Παγκόσμια Ομοσπονδία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για τα power units που θα φορούν τα μονοθέσια από το 2021.

«Εθελοντής» ο Λιούις Χάμιλτον

    Ο πιλότος της Mercedes προσφέρθηκε να δοκιμάσει τα ελαστικά που ετοιμάζει η Pirelli για το 2018, πιστεύοντας ότι έτσι θα απ