Έρωτας με την πρώτη ματιά για την Pagani Huayra Roadster!

Έρωτας με την πρώτη ματιά για την Pagani Huayra Roadster!

Έρωτας με την πρώτη ματιά για την Pagani Huayra Roadster!

    Μετά από αρκετά teasers και διαρροές, η Pagani μόλις παρουσίασε με κάθε επισημότητα την Huayra Roadster, και το στόμα μου είναι ακόμα ανοιχτό!

    Το αυτοκίνητο θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, σε λιγότερο από έναν μήνα, και όσοι βρεθούν εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να μην μείνουν άφωνοι από την ομορφιά του τελευταίου δημιουργήματος της ιταλικής εταιρίας.

    Η Huayra Roadster δεν είναι μόνο η ανοιχτή έκδοση του αυτοκινήτου, καθώς σύμφωνα με την εταιρία πολλά έχουν αλλάξει κάτω από το σώμα της. Το βάρος της είναι 6% μικρότερο από την coupe, κάτι που σημαίνει ότι έχει χάσει 80 κιλά, φτάνοντας πλέον τα μόλις 1.280, εξαιτίας της χρήση υλικών carbo-titanium και carbo-triax HP52 στο μόνοκοκ σασί της, κάτι που αυξάνει και την στιβαρότητα, παρά την ανοιχτή οροφή της.

    Μιλώντας γιΆαυτήν, η Pagani έχει εξελίξει δύο είδη για την Roadster. Η πρώτη είναι μια hard top από carbon με το κεντρικό τμήμα να είναι από γυαλί, και δίνει την ίδια εντύπωση με την coupe. Από την άλλη, υπάρχει η υφασμάτινη, που και αυτή κάνει χρήση carbon, και μπορεί εύκολα να αποθηκευτεί μέσα στην Huayra Roadster.

    Μικρότερης έκτασης είναι οι αλλαγές στην εμφάνιση του αυτοκίνητου, με το εμπρός μέρος να είναι σημαντικά πιο κωνικό, και τη μάσκα να χρησιμοποιεί ένα μοναδικό εξάγωνο σχήμα. Το ίδιο μοτίβο ακολουθείται και στο πίσω μέρος, καθώς υπάρχει νέο πλαίσιο στις κεντρικές τοποθετημένες τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, με τον διαχύτη να είναι από ανθρακονήματα. Ακόμα, εντελώς νέο είναι το κάλυμμα του κινητήρα, με το αυτοκίνητο των φωτογραφιών να διαθέτει ένα μπλε carbon χρωματισμό, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει άφθονο carbon και τρίχρωμες επενδύσεις.

    Συνεχίζοντας, η Huayra Roadster πατάει σε νέες σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες, που τις ονομάζει HiForg. Η κάθε μια είναι κατά 25% ελαφρύτερη από την αντίστοιχη της coupe, και στον εμπρός έχουν διάμετρο 20 ιντσών και στον πίσω 21. Αλλαγές διαθέτει και η ανάρτηση, όπως και το σύστημα ευστάθειας του αυτοκινήτου, το οποίο έχει 5 προγράμματα οδήγησης, το wet, comfort, sport, race and ESC off.

    Κίνηση παίρνει από τον 6-λιτρο V12 κινητήρας της Mercedes-AMG (M158), με την απόδοση του πλέον να φτάνει τα 764 άλογα και την μέγιστη ροπή να ξεπερνά τα 1.000 Nm, διαθέσιμη από τις 2.400 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με το ίδιο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Xtrac, που υπάρχει στην Huayra BC.

    Νέα είναι και τα κεραμικά φρένα της Brembo, όπου στον εμπρός άξονα υπάρχουν δίσκοι 380x34 χλστ., με εξαπίστονες δαγκάνες, και ακριβώς ίδιους δίσκους με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Η Pagani εργάστηκε στενά με την Pirelli, ώστε να εξελίξουν από κοινού τα ελαστικά της Huayra Roadster, τα οποία φέρουν το σύμβολο HP.

    Τέλος, η Pagani θα κατασκευάσει μόλις 100 αυτοκίνητα, όλα εκ των οποίων έχουν ήδη πουληθεί, στην τιμή των 2.280.000 ευρώ, χωρίς φόρους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Pagani παρουσίασε την one-off Zonda Riviera

    Δεν σταματάει η παρουσίαση one-off εκδόσεων της Zonda, παρόλο που η επίσημη παραγωγή της έχει σταματήσει εδώ και αρκετά χρό

Huayra BC η Pagani τιμά τον άνθρωπο που αγόρασε την πρώτη Zonda

H ιταλική Pagani είναι από τους πιο ονομαστούς κατασκευαστές σούπερ σπορ μοντέλων και ας μετράει λιγότ

Η μοναδική Pagani Zonda MD.

    Μπορεί η παραγωγή της Zonda να έχει σταματήσει, αλλά ο Οράτσιο Παγκάνι δεν είχε πρόβλημα να δημιουργήσει μια ειδική έκδοσή