Koenigsegg: Όχι σε SUV, ναι σε 4θέσιο.

Koenigsegg: Όχι σε SUV, ναι σε 4θέσιο

Koenigsegg: Όχι σε SUV, ναι σε 4θέσιο.

      Στο περιθώριο της φετινής έκθεσης Γενεύης ο ιδρυτής και μεγαλομέτοχος της εταιρείας Christian von Koenigsegg ξεκαθάρισε λίγο τα πράγματα όσον αφορά τα προϊόντα της για τα επόμενα χρόνια. Οι κατασκευαστές όπως η Koenigsegg, που απευθύνονται σε ένα πολύ ειδικό κοινό που είναι πρόθυμο να αποκτήσει οτιδήποτε έχει τα χαρακτηριστικά και τη μοναδικότητα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, δεν θα δυσκολεύονταν να πειραματιστούν ακόμη και σε κατηγορίες που δεν συνάδουν με το πνεύμα των supercars. Ο Koenigsegg ανέφερε ότι από τεχνικής άποψης δεν θα είχαν δυσκολία να μακρύνουν λίγο το ανθρακονημάτινο πλαίσιο διατηρώντας αναλλοίωτα τα εμπρός και πίσω τμήματα, με τις κατάλληλες ενισχύσεις στα κρίσιμα σημεία.

       Ο Σουηδός όμως δήλωσε ότι δεν είναι φίλος των SUV και δεν πιστεύει ότι πρέπει η εταιρεία του να ασχοληθεί με μια κατηγορία που δεν αρμόζει στη φιλοσοφία του. Τα ογκώδη τούνελ, οι ψηλές αναρτήσεις και οι μεγάλοι θόλοι είναι κάτι ξένο για αυτούς παρόλο που δεν θα δυσκολεύονταν να πουλήσουν ένα υπερυψωμένο καθαρόαιμο. Παρόλα αυτά θα έβλεπε θετικά την παραγωγή ενός τετραθέσιου supercar που θα κατασκευάζονταν με παρόμοιες παρεμβάσεις αλλά χωρίς να χάνονται πολλά από τον αμιγή χαρακτήρα των μοντέλων της Koenigsegg. Παρόμοια δήλωση έκανε και πέρσι στο 85 σαλόνι της Γενεύης, οπότε τα πλάνα γενικώς στις εν λόγω εταιρείες είναι σχετικά.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Koenigsegg μιλά για την εποχή που πωλούσε κοτόπουλα

    Πολύ ντόρος έχει δημιουργηθεί γύρω από το όνομα της Koenigsegg, αλλά παρόλα αυτά υπάρχουν μερικοί που ακόμα αμφισβητούν τις

Η Koenigsegg One:1 είναι ικανή για 6:40 στο Nurburgring

    Η Koenigsegg έχει ανακοινώσει από πέρυσι πως θέλει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring, ωστόσο το ατύχημα πο

Το απίστευτο παρκάρισμα της Koenigsegg Agera R

    Το Μονακό είναι από τις λίγες περιοχές του πλανήτη στο οποίο κυκλοφορούν απίστευτα αυτοκίνητα και ορισμένα από αυτά ίσως να