Έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στη Formula1 η Cosworth

Έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στη Formula1 η Cosworth

Έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στη Formula1 η Cosworth

    Η Cosworth έχει ξεκινήσει να κάνει τα σχέδιά της για να επιστρέψει στη Formula1 από το 2021, όμως θέλει αλλαγές στους κανονισμούς.

    Μετά από 176 νίκες σε Γκραν Πρι και την τελευταία της παρουσία το 2013, όταν προμήθευε με κινητήρες τη Marussia, η Cosworth φαίνεται ότι ετοιμάζεται να επιστρέψει στη Formula1. Οι Βρετανοί συμμετείχαν σε συναντήσεις των τωρινών κατασκευαστών κινητήρων του σπορ, όπου συζήτησαν το μέλλον των... μοτέρ μετά το 2020.

    Αφού, λοιπόν, έχουν εμπλακεί για τα καλά σε αυτή τη διαδικασία, έχουν αρχίσει να κάνουν τα σχέδιά τους για επιστροφή από το 2021, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα motorsport.com. Όμως, για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξουν και αλλαγές στους κανονισμούς, με τη βασικότερη να έχει να κάνει με το σύστημα ανάκτησης της θερμικής ενέργειας από το τούρμπο, δουλειά που κάνει το MGU-H.

    Βέβαια, στην προσπάθεια αυτή υπόσχεται έναν ανταγωνιστικό κινητήρα και όχι του τύπου Honda, τη στιγμή που υπάρχουν συζητήσεις με κάποιες από τις υπάρχουσες ομάδες.

    «Νομίζω ότι έχουμε επαρκή στήριξη από τις υπάρχουσες ομάδες και είχαμε συζητήσεις με κάποιες εξ' αυτών, κάτι που μας δίνει τη δυνατότητα να προχωρήσουμε.

    Όσο περισσότερες ομάδες δεσμεύονται μακροπρόθεσμα, τόσο το καλύτερο. Όμως, έχουμε κάποιες προφορικές συμφωνίες να κάνουμε με υπάρχουσες και μελλοντικές ομάδες, που θα μας κάνουν έναν υποστηρικτικό συνεργάτη κινητήρων. Εκτιμούμε το ότι εμπλεκόμαστε στη διαδικασία.

    Μπορούμε να επιστρέψουμε στην F1, αν αλλάξουν οι κανονισμοί κινητήρων, με την αναγκαστική αλλαγή να είναι με την ανάκτηση θερμικής ενέργειας από το τούρμπο επειδή είναι το πιο ακριβό και χρονοβόρο στοιχείο. Αν η F1 θέλει έναν νέο πάροχο κινητήρων για το 2021, θα πρέπει να γίνουν αλλαγές σε αυτόν τον τομέα.

    Έχουμε προσκληθεί να συμμετέχουμε στις επιτροπές εργαζομένων, κάτι για το οποίο είμαστε χαρούμενοι. Έχουμε μία μεγάλη και ιστορική εταιρεία, θέλουμε να την προστατέψουμε όσο θέλουμε να βοηθήσουμε τους πρωταγωνιστές να παίρνουν νίκες», 

δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Cosworth, Χαλ Ρέισιγκερ, στο εν λόγω μέσο ενημέρωσης.

Όσο για τον σχεδιασμό του κινητήρα, ξεκαθάρισε ότι θα χρειαστούν 12 μήνες για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, που σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεκινήσει το 2020. 

    «Τυπικά θα αρχίσουμε το 2018. Ξέρω ότι υπάρχει συζήτηση για να πηγαίνουμε μπροστά κάθε χρόνο και αυτό σημαίνει ότι θα πιάσουμε δουλειά πολύ σύντομα.

    Στον κινητήρα για την LMP1 πήγαμε από το κόνσεπτ στις δυναμομετρήσεις σε 11 μήνες. Συμβαίνει να είμαστε πολύ ευκίνητοι, όταν έρχεται αυτή η δυνατότητα (εμπλοκής σε κάποιο άθλημα). Δεν ξέρω αν υπάρχουν πολλές εταιρείες που μπορούν να κινηθούν τόσο γρήγορα, αλλά εμείς το έχουμε».

Τέλος, να σημειωθεί ότι η Cosworth έχει συμφωνήσει να παίξει σημαντικό ρόλο στο να ολοκληρωθούν οι κανονισμοί των κινητήρα για το 2021, ενώ υπάρχει η πρώτη φήμη ότι θα... εφοδιάσει τη Red Bull, αφού παρέχει τα μοτέρ της στην Aston Martin Valkyrie, η οποία φέρει τη... σφραγίδα του Άντριαν Νιούι.    

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βιλνέβ: «Μόνο τον εαυτό του να κατηγορεί ο Φέτελ»

    Ο Καναδός υποστηρίζει πως ο Φέτελ ήταν υπαίτιος για το ατύχημα της εκκίνησης, που έγινε την περασμένη Κυριακή στη Σιγκαπούρ

Οι Γιώργος Δελαπόρτας – Σπύρος Μουστάκας στο βάθρο του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο

    Στη δεύτερη θέση του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο ανέβηκαν οι Γιώργος Δελαπόρτας – Σπύρος Μουστάκας με ένα VW Golf GTI.

Νέα Porsche 911 GT3 Cup στο Παρίσι.

    Στην έκθεση του Παρισιού η Porsche μαζί με την Panamera 4 E-Hybrid και την Macan Turbo performance, θα παρουσιάσει την νέα