Rally Ισπανίας. Κυρίαρχος o Meeke [Vid]

Rally Ισπανίας. Κυρίαρχος o Meeke [Vid]

Rally Ισπανίας. Κυρίαρχος o Meeke [Vid]

    Παλικαρίσια νίκη για τον Κρις Μικ (Citroen) που δεν άφησε περιθώριο αμφισβήτησης σε κανέναν και ιδίως στον Σεμπαστιάν Οζιέ (Ford),  ο οποίος αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπληρώθηκε με τον Οτ Τάνακ (Ford).

    Το Ράλλυ Ισπανίας, ήταν ο αγώνας που έδωσε στον Οζιέ το δικαίωμα να χαλαρώσει λίγο, καθώς με την δεύτερη θέση του ξεκαθάρισε το θέμα του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ WRC. Βεβαίως το άστρο του Κρις Μικ έλαμψε ξανά, κατακτώντας μια εντυπωσιακή και πειστική νίκη, όντας κυρίαρχος, θεαματικός και ουσιαστικός στην άσφαλτο και αρκούντως ικανοποιητικός στο χώμα. Κερδισμένη από τον αγώνα και η M-Sport, που είδε δύο αυτοκίνητά της να ανεβαίνουν στο βάθρο και τον Οζιέ σχεδόν να σιγουρεύει το 5ο συνεχόμενό του πρωτάθλημα. Επίσης η ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον σχεδόν εξασφάλισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αφού ο Οτ Τάκακ τερμάτισε στην τρίτη θέση, σε συνδυασμό με την καταστροφή που έπαθε η Hyundai.

12268_Overall-Spain-2017_001_896x504.jpg

    Ο Νέβιλ (Hyundai) έχασε χρόνο το Σάββατο από τα υδραυλικά του i20 WRC και  ξεκίνησε την Κυριακή ορεξάτος να κερδίσει θέσεις, όμως η τύχη δεν ήταν με το μέρος του. Υπερεκτίμησε ωστόσο μια “μπούκα” και έσπασε τον τροχό του, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να εγκαταλείψει.

12266_Manufacturers-Spain-2017_001_896x504.jpg

    Εντυπωσιακός ήταν και ο Γιούχο Χάνινεν (Toyota), που κατάφερε να κερδίσει ειδικές και να... τερματίσει, καθώς τα υπόλοιπα δύο Yaris δεν τα κατάφεραν! O Εσαπέκα Λάπι είχε μία έξοδο, με αποτέλεσμα και αυτός να εγκαταλείψει, ενώ ο Λάτβαλα τέθηκε εκτός μάχης από την Παρασκευή με πρόβλημα στον κινητήρα.

12267_Drivers-Spain-2017_001_896x504.jpg

    Η τελική κατάταξη του Ράλλυ Ισπανίας έχει ως εξής:

12268_Overall-Spain-2017.jpg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Aston Martin σκέφτεται την Formula E

    Και η Aston Martin σκέφτεται το ενδεχόμενο να εισέλθει στην Formula E.

2 εκατομμύρια δολάρια για μία Toyota Supra!

    Η «σφραγίδα» της Gazoo Racing μετέτρεψε το πρωτότυπο GR Supra Racing ως το ακριβότερο μοντέλο στην ιστορία της Toyota.

Αδιαφορεί για την «Πράσινη Κόλαση» η Porsche

    H φημισμένη πίστα του Nurburgring αποτελεί το «άγιο δισκοπότηρο» των αυτοκινητοβιομηχανιών, με το ρεκόρ γύρου να έχει γίνει