Όταν φεύγει από το εργοστάσιο, η Mercedes-AMG GT R διαθέτει ένα V8, twin-turbo, 4.0 λίτρων κινητήρα, απόδοσης 585 PS ( 430
Mercedes AMG E 63 με 1.000 ίππους από την Posaidon
Mercedes AMG E 63 με 1.000 ίππους από την Posaidon
Η εταιρία Posaidon με έδρα το Mülheim της Γερμανίας παρουσίασε μία από τις πλέον εξωφρενικές βελτιώσεις για την Mercedes AMG E63.
Και πως να μην είναι εξωφρενική καθώς το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να φτάσει μέχρι τους 1.000 ίππους και τα 1.350 Nm ροπής όταν το εργοστασιακό μοντέλο αποδίδει 585 ίππους και 800Nm. Βέβαια για να επιτευχθούν τα συγκεκριμένα νούμερα θα πρέπει να γίνει υπερκυβισμός στον κινητήρα των 5.5 λίτρων και να φτάσει τα 6.5 λίτρα.
Στην περίπτωση που ο πελάτης δε θέλει να υπερκυβίσει τον V8 τότε τοποθετούνται μόνον νέα τούρμπο, μεγαλύτερο ιντερκούλερ, πλήρες σύστημα εξάτμισης και άλλα και το αποτέλεμα είναι ελαφρώς υποδεέστερο με 920 ίππους.
Και στις δύο περιπτώσεις βελτίωσης τοποθετείται νέο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με αντοχή έως και 1.500 Nm ροπής ενώ γίνεται και επαναπρογραμματισμός της λειτουργίας του αυτόματου επτατάχυτου κιβωτίου. Τέλος νέα είναι και τα κεραμικά φρένα. Στο εξωτερικό υπάρχουν κάποιες μόνον πινελιές με ανθρακόνημα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Mercedes-AMG C63 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της γερμανικής εταιρίας και αυτό πιθανότατα θα συνεχιστεί με το πρ
Για όποιον τα 510 άλογα της εργοστασιακής Μercedes-AMG C63 δεν είναι αρκετά, ο βελτιωτικός οίκος Mansory φροντίζει να καλύψ