Ο κινητήρας της Renault δε χώραγε στο μονοθέσιο της McLaren

Ο κινητήρας της Renault δε χώραγε στο μονοθέσιο της McLaren

Ο κινητήρας της Renault δε χώραγε στο μονοθέσιο της McLaren

    Η McLaren μετά το “διαζύγιο” με τη Honda και την στροφή σε κινητήρες Renault είχε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του πώς να χωρέσει τον γαλλικό κινητήρα στο μονοθέσιό της αφού τα δύο σύνολα έχουν αρκετά σημαντικές διαφορές τόσο στο μέγεθος όσο και στη διάταξη.

    Οι τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων στη Formula 1 έχουν ακολουθήσει δύο διαφορετικούς τρόπους διάταξης των επί μέρους εξαρτημάτων των υβριδικών συνόλων τους. Mercedes και Honda έχουν τοποθετήσει τον συμπιεστή στο εμπρός μέρος, ακολουθεί το MGU-H και στο πίσω μέρος βρίσκεται το τούρμπο. Από την άλλη, Renault και Ferrari τα τοποθετούν όλα πίσω, συμπιεστή, MGU-H και τούρμπο, με αυτή τη σειρά.

    Με την προσέγγιση της Renault μπορείς να φέρεις τον κινητήρα πιο μπροστά, να τον ψύξεις πιο εύκολα αλλά και να κάνεις πιο κοντό το μονοθέσιο αλλά έχεις το τούρμπο ανάμεσα στις πίσω αναρτήσεις, κάτι που δημιουργεί ως ένα βαθμό, πρόβλημα.

    Προκειμένου να κάνουμε τη μετάβαση από τον ένα κινητήρα στον άλλον έπρεπε να αλλάξουμε το σασί, το σύστημα ψύξης και τη θέση του κιβωτίου αλλά τελικά τα καταφέραμε και είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό.

    Μετά τα τρία “μαύρα” χρόνια με τη Honda η McLaren ελπίζει ότι με τα σύνολα της Renault Θα μπορεί να σταθεί απέναντι σε ομάδες όπως η Force India και η Red Bull.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κοντά στο... διαζύγιο με Honda η McLaren

    Το... καμπανάκι του Αλόνσο φαίνεται ότι ήχησε για τα καλά στη McLaren, που φέρεται να είναι κοντά στο...

10 McLaren 570S ντυμένες στα αγωνιστικά τους

    Το τελευταίο δημιούργημα του ειδικού τμήματος MSO (McLaren Special Operations) της McLaren είναι δέκα ιδιαίτερα μοντέλα MSO

Ειδική McLaren P1 GTR στα χρώματα του James Hunt στο Goodwood

    Οι νεότεροι έχουν μάθει την ιστορία του μέσω της εκπληκτικής ταινίας «Rush» του Ron Howard, που εξιστορεί τη δραματική σεζό