Έτσι θα είναι η κεντρομήχανη Corvette

Έτσι θα είναι η κεντρομήχανη Corvette

Έτσι θα είναι η κεντρομήχανη Corvette

    Στις αρχές του 2019 η Chevrolet στο περιθώριο της έκθεσης του Detroit θα παρουσιάσει την όγδοη γενιά της Corvette και αυτές οι renderings φωτογραφίες βασίζονται στις πιο πρόσφατες spy φωτογραφίες και spy video του αυτοκινήτου.

    Η κεντρομήχανη Corvette θα ονομαστεί Zora, ένα όνομα που έχει ξεχωριστή σημασία στην ιστορία της Corvette και αυτό γιατί ο Zora Arkus-Duntov ήταν ο πρώτος επικεφαλής μηχανικός της πρώτης Corvette και βοήθησε ώστε το μοντέλο να αποκτήσει την φήμη του. Κατασκεύασε το κεντρομήχανο πρωτότυπο P-819 Corvette το 1964, αλλά το αυτοκίνητο ποτέ δεν πήρε το πράσινο φως για να περάσει στη παραγωγή.

    Το μοντέλο θα φέρει ενεργή αεροδυναμική μιας και θα έχει ένα σύστημα που διαθέτει ενεργό spoiler, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή και αεραγωγούς που αυξομειώνουν την κάθετη αεροδυναμική πίεση.

    Η 8η γενιά του πετυχημένου σπορ αμερικάνικου μοντέλου θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2019, με την Chevrolet να επενδύει στο εργοστάσιο της στο Bowling Green του Kentucky περί τα 700 εκ. για τεχνολογική ανάπτυξη και νέο τμήμα βαφής, προκειμένου να προχωρήσει στην κατασκευή της κεντρομήχανης πλατφόρμας, η οποία θα αλλάξει την ιστορία του μοντέλου το οποίο κυκλοφορεί από το 1953.

    Το αμάξωμα του αυτοκινήτου θα είναι κατασκευασμένο κυρίως από fiberglass, ενώ θα υπάρχουν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το σύστημα ανύψωσης του εμπρός άξονα του αυτοκινήτου θα έχει διπλή λειτουργία, καθώς θα μετατοπίζει το κέντρο των αεροδυναμικών πιέσεων εμπρός και πίσω, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.

    Η Corvette C8 αναμένεται να βασίζεται σε ένα πλαίσιο από αλουμίνιο και πιθανότατα μερικά μέρη του θα είναι από carbon και μαγνήσιο για να κρατηθεί χαμηλά το βάρος. Μιλώντας για αυτό, όμως, δυστυχώς, το αυτοκίνητο αναμένεται να είναι βαρύτερο από τον προκάτοχό του, καθώς λέγεται ότι θα ζυγίζει πάνω από 1.580 κιλά.

    Μηχανικά, το αμερικάνικο sportscar λέγεται ότι θα κινείται με μια αναβαθμισμένη έκδοση του σημερινού V8 6,2-λίτρων LT1 κινητήρα, απόδοσης 500 ίππων. Με τον συνδυασμό του με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη η κεντρομήχανη Corvette θα είναι πιο γρήγορη από το σημερινό μοντέλο, παρά την αύξηση του βάρους.

    Επίσης θα υπάρχει και ένας νέο 4,2-λίτρων V8 biturbo απόδοσης 650 ίππων. Αργότερα, θα προστεθεί ένας 5,5-λίτρων DOHC V8 κινητήρας, απόδοσης 600 ίππων, με τον κόφτη να αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ. Με την τοποθέτηση διπλών turbo στον συγκεκριμένο κινητήρα, η απόδοση του θα ανέλθει στα 850 άλογα με 976 Nm ροπής. Τέλος, υπάρχουν αναφορές ότι αυτός ο κινητήρας θα συνδυαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα, εκτοξεύοντας την ιπποδύναμη κοντά 1.000 άλογα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η νέα Corvette με τον κινητήρα στο κέντρο

    Η General Motors φαίνεται να αλλάζει την ιστορία του εμβληματικού σπορ μοντέλου της.
    

Audi R8 κόβεται στα δύο ύστερα από σύγκρουση με βαν

    To ατύχημα συνέβη το πρωί του περασμένου Σαββάτου μεταξύ των πόλεων Kastelbell και Latsch, στη Βόρεια Ιταλία και κοντά στα

Σε δημοπρασία η πρώτη Chevrolet Corvette Carbon 65

    Η Chevrolet θέλοντας να γιορτάσει την 65η επέτειο της Corvette, παρουσίασε πριν 7 μήνες την έκδοση Carbon 65, η οποία θα εί