Οι πρωταθλητές του τεστ «Γκάζι - Φρένο».

Οι πρωταθλητές του τεστ Γκάζι - Φρένο

Οι πρωταθλητές του τεστ «Γκάζι - Φρένο».

    Ποια μοντέλα χρειάζονται τον λιγότερο χρόνο για να επιταχύνουν από στάση έως 200 χλμ./ώρα και ακολούθως να ακινητοποιηθούν φρενάροντας;

    Τι να κάνεις ένα supercar, που επιταχύνει σαν πύραυλος και χρειάζεται αλεξίπτωτο για να φρενάρει από τις υψηλές ταχύτητες; Σε αυτό το ερώτημα προσπαθεί να απαντήσει το έγκριτο γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου auto-motor-und-sport με ένα πολύ ιδιαίτερο τεστ, που άρχισε να πραγματοποιεί τον Μάρτιο του 1997. Τότε είχε μετρήσει τον συνολικό χρόνο, που χρειαζόταν μία BMW M3 για να πραγματοποιήσει το σπριντ από μηδέν έως 200 χλμ./ώρα και ακολούθως να φρενάρει μέχρι να ακινητοποιηθεί.

    Η συγκεκριμένη δοκιμή προκάλεσε πάταγο και από τότε την επαναλαμβάνει το περιοδικό με διάφορα πανίσχυρα μοντέλα. Σύμφωνα με τις εμπειρίες όλων αυτών των τεστ, στην επιτάχυνση 0-200 χλμ./ώρα αναλογούν περίπου τα δύο τρίτα του συνολικού χρόνου, ενώ για το φρενάρισμα από 200 χλμ./ώρα έως μηδέν χλμ./ώρα απαιτείται γύρω στο ένα τρίτο του χρόνου. Στο Top Ten που ακολουθεί, εμφανίζονται τα δέκα καλύτερα μοντέλα, το τεύχος της χρονιάς όπου δημοσιεύθηκε η δοκιμή τους και βέβαια η συνολική τους επίδοση σε δευτερόλεπτα.

    Στη λίστα περιλαμβάνονται έντεκα αυτοκίνητα, επειδή ισοβαθμούν στην πέμπτη θέση η Porsche 911 GT2 RS και η Lamborghini Aventador LP 700-4.

Mοντέλο
0-200-0 km/h Χρόνος

Porsche 918 Spyder
11,8 s

Ferrari F12 Berlinetta 
13,5 s

McLaren 650S Spider
13,6 s

Gumpert Apollo
14,2 s

Porsche 911 GT2 RS
14,4 s

Lamborghini Aventador LP 700-4
14,4 s

Koenigsegg CCR
14,5 s

Porsche 911 Turbo S (991)
14,6 s

Ruf Rt 12
14,7 s

Porsche Carrera GT
15,0 s

McLaren MP4-12C
15,0 s

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πωλείται μια κατακόκκινη Porsche 918 Spyder

    Δεν συναντάς συχνά Porsche 918 Spyder στο χρώμα της "μισητής" αντιπάλου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν της ταιριάζει.

Πέντε σπάνιες Porsche παραγωγής [Vid]

    Δεν είναι πάντα οι πιο γρήγορες ή οι πιο ακριβές.

Αυτόνομα από την Porsche; Και ναι και όχι

    Η αυτόνομη τεχνολογία είναι το μέλλον και η Porsche δεν θέλει να μείνει πίσω.