Toyota Supra, o θρύλος επέστρεψε

Toyota Supra, o θρύλος επέστρεψε

Toyota Supra, o θρύλος επέστρεψε

    To σαλόνι αυτοκινήτου στη Μέκκα της αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, άνοιξε τις πύλες του και η στιγμή της αποκάλυψης της νέας Toyota Supra έφτασε. Του πρώτου –παγκόσμιου-μοντέλου της οικογένειας GR series (GR από το Gazoo Racing) που εξελίχθηκε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Ακόμα και από τον ίδιο τον πρόεδρο της Toyota, πρώην οδηγό αγώνων Άκιο Τογιόντα, μαζί με τους κορυφαίους οδηγούς που διαθέτει στη φατρία της η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως Φερνάντο Αλόνσο, Οτ Τάνακ, Σεμπαστιάν Μπουεμί και Καζούκι Νακατζίμα, η νέα Supra έχει σαν στόχο να ξαναφέρει την έννοια της σπορ οδήγησης στους φίλους των coupe αμαξωμάτων. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι η νέα Supra 5ης γενιάς συνεχίζει την παράδοση του μοντέλου που άφησε η τελευταία γενιά της Supra, πριν από 17 χρόνια, το 2002, με κινητήρα μπροστά και κίνηση στον πίσω άξονα.

    Η νέα Supra έρχεται με εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 4,380 χλστ./πλάτος 1,865 χλστ./ύψος 1,295 (και 1,290 χλστ. για τις πιο «αργές» εκδόσεις) και μεταξόνιο 2,470 χλστ., 100 χλστ. κοντύτερο από το GT86.

    Από σχεδιαστικής άποψης , τα χρώματα των χορηγών και τα νούμερα είναι αυτά που απουσιάζουν για να χαρακτηρίσουν τη νέα Supra ως ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει πιο επιθετικό μοντέλο στην γκάμα της Toyota. Ίσως το πιο επιθετικό που έχει παρουσιάσει… Μακρύ καπό, αεραγωγούς ακόμα και πίσω από τις πόρτες, διαχύτης, δύο εξατμίσεις στα άκρα του αμαξώματος, η νέα Supra αποτελεί κατά κάποιον τρόπο τη συνέχιση του 2000 GT, ενός φοβερού για την εποχή του ’60 αυτοκίνητο της Toyota.

    Και έρχεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες twin turbo κλείνοντας το μάτι πονηρά προβάλλοντας τον 6κύλινδρο 3λιτρο εν σειρά κινητήρα με 340 ίππους στην έκδοση RZ,αλλά και δύο 2λιτρους με 258 και 197 ίππους αντίστοιχα με όλες τις εκδόσεις να συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο με paddles στο τιμόνι, και με ποσοστό βάρους 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων. Η πιο ισχυρή έκδοση για την απόσταση 0-100 σταματάει τα χρονόμετρα στα 4,3 δευτ., η «μεσαία» στα 5,2 δευτ. και η «μικρή» στα 6,5.

    Οι τροχοί για την top έκδοση είναι 255/35-19 για μπροστά και 275/35-19 για πίσω, για τη «μεσαία» που φέρει την ένδειξη SZ-R 255/40-18 και 275/40-18 αντίστοιχα μπροστά /πίσω και η πιο «μικρή» η SZ 225/50-17 και 255/45-17. Φέρουν μάλιστα τέτοια σχεδίαση προσφέροντας θέα στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.

    Το εσωτερικό αποκλειστικά για δύο, με δερμάτινες ή από αλκαντάρα -δίχρωμες-επενδύσεις, καθίσματα ημι-bucket, ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, συνθέτουν μερικές από τις λεπτομέρειες στο εσωτερικό της Supra.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

14 Ιανουαρίου στο Ντιτρόιτ η παρουσίαση του νέου Toyota Supra

    Για το νέο Toyota Supra έχουμε δει πολλά και έχουμε διαβάσει ακόμη περισσότερα.

Επίσημο: Toyota Avalon 2018

    Τα SUV μας έχουν κατακλίσει ωστόσο η Toyota συνεχίζει να πιστεύει στην παραδοσιακή δύναμη των sedan και έτσι λοιπόν στο Σαλ

Αυτή είναι η νέα Porsche 911

    Αυτή είναι η νέα, όγδοη γενιά της Porsche 911.