Παραδόθηκε το πρώτο Ευρωπαϊκό Honda NSX

Παραδόθηκε το πρώτο Ευρωπαϊκό Honda NSX

Παραδόθηκε το πρώτο Ευρωπαϊκό Honda NSX

    Το πρώτο NSX παραδόθηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους, ενώ ο νέος ιδιοκτήτης του έχει δεσμούς με την ιστορία του ιαπωνικού supercar.

    Μιλάμε για τον Κλόουντ Σέιτζ, ο οποίος έχει αναλάβει το ρόλο του πρεσβευτή για τη Honda στην Ευρώπη, είναι πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας στην Ελβετία και μέλος του Honda NSX & Sportscar Club.

    Το πρώτο Ευρωπαϊκό NSX είναι βαμμένο στο εντυπωσιακό Curva Red χρώμα και ο Sage δήλωσε για το αυτοκίνητο:

    Το νέο NSX ανήκει στην κατηγορία των σύγχρονων σπορ αυτοκινήτων, μέσω της χρήσης τεχνολογίας και της πλούσιας ιαπωνικής καταγωγής. Ακολουθεί τέλεια το πρώτο NSX.

    Γυρνώντας πίσω το χρόνο στο 1984 ο Κλόουντ θυμάται τη συμμετοχή του στην εξέλιξη του NSX που ξεκίνησε με το HP-X (Honda Pininfarina eXperimental), ενός πρωτότυπου μοντέλου που γεννήθηκε από τη συνεργασία της Honda με τον ιταλικό οίκο σχεδίασης Pininfarina και έτσι προέκυψε και η ονομασία του. Το HP-X τροφοδοτούνταν από ένα V6 κινητήρα της Honda, ο οποίος προέρχονταν από μονοθέσιο της Formula 2. 

    O Κλόουντ στο πλαίσιο των δοκιμών οδήγησε το πρωτότυπο HP-X στο Τορίνο της Ιταλίας και στο Τοσίτζι της Ιαπωνίας. Η δημιουργία του NSX (New Sports eXperimental) πρώτης γενιάς ξεκίνησε το 1989, ενώ ο Κλόουντ διατήρησε μέχρι τότε το ρόλο του ως οδηγός ανάπτυξης.

    Πλέον στην κατοχή του έχει ένα κόκκινο σύγχρονο NSX, τα κλειδιά του οποίου του παρέδωσε στο Μονακό ο Τάκου Κασαχάρα, Πρόεδρος της Ηοnda Γαλλίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

30 χρόνια Acura NSX

    Tη δεκαετία του ’80, τα διθέσια, κεντρομήχανα sports cars, ήταν κατά κανόνα Ιταλικά.

Πιθανό ένα Honda NSX με πίσω κίνηση

Η Honda εξετάζει την πιθανότητα της παραγωγής ενός NSX με την ονομασία Type R και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.

Συγκρίνοντας τα Honda NSX, Porsche 911 Turbo και Audi R8 V10 Plus σε πίστα. [Vid]

    Συγκριτικό ανάμεσα στα Honda NSX, Porsche 911 Turbo και Audi R8 V10 Plus ετοίμασε το βρετανικό Auto Express, με τα τρία αυτ