Ψηφίστηκε παράνομα το Halo;

Ψηφίστηκε παράνομα το Halo;

Ψηφίστηκε παράνομα το Halo;

    Σύμφωνα με δημοσίευμα, μόνο μία ομάδα της Formula1 ήταν υπέρ του Halo, τη στιγμή που η FIA έκανε λόγο για ομόφωνη απόφαση του Strategy Group.

    Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγες ημέρες, αποφασίστηκε τα μονοθέσια της Formula1 να χρησιμοποιούν το σύστημα προστασίας Halo από το 2018. Μάλιστα, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ανακοίνωσε ότι υπήρξε ομόφωνη έγκριση από το Strategy Group, όμως ένα δημοσίευμα έρχεται να βάλει... φωτιές και να αφήσει υπονοούμενο ότι ψηφίστηκε παράνομα.

    Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και το τι γίνεται με το Strategy Group. Αυτό χωρίζεται σε τρία μέρη, τη FIA, την ηγεσία του σπορ, που τώρα είναι η Liberty Media, και έξι ομάδες. Εξ' αυτών οι πέντε είναι οι Ferrari, Mercedes, Red Bull, Williams, McLaren και η μία βάση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος της προηγούμενης σεζόν, με τη Force India να είναι στην παρούσα φάση.

    Για να ψηφιστεί, λοιπόν, κάποιος κανονισμός, θα πρέπει να υπάρξει ομόφωνη έγκριση, τη στιγμή που για πρώτη φορά συμμετείχαν όλες οι ομάδες της F1 στο Strategy Group, που σημαίνει ότι όλες είπαν τη γνώμη τους για το Halo. Η FIA στην ανακοίνωσή της έκανε λόγο για ομόφωνη έγκριση, αλλά το Auto Motor und Sport τονίζει ότι μόνο η Ferrari ήταν υπέρ του Halo.

    Κάτι που σημαίνει ότι μόνο ομοφωνία δεν είχαμε στο Strategy Group, εφόσον έχει βάση το δημοσίευμα. Άλλωστε, ήδη έχει έρθει η πρώτη αντίδραση από τη Mercedes, με τον Νίκι Λάουντα να αναφέρει ότι το Halo θα κάνει κακό στο άθλημα.

Δοκιμάσαμε το Halo, το Aeroscreen της Red Bull και το Shield της Ferrari ως προστασία του κόκπιτ. Κανένα δεν έπεισε 100%.

    Πρέπει να πάρεις τη σωστή απόφαση σε μία τέτοια περίπτωση και το Halo είναι η λανθασμένη. Η FIA έχει κάνει τη Formula1 όσο το δυνατόν πιο ασφαλή. Επίσης, ο κίνδυνος των ιπτάμενων τροχών έχει αποκλειστεί σε μεγάλο βαθμών επειδή είναι πιο σταθερά συνδεδεμένοι. Το ρίσκο για τους οδηγούς έχει γίνει ελάχιστο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Με μία εκπληκτική προσπέραση στον Λιούις Χάμιλτον, ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τα ηνία και κέρδισε τον αγώνα της Μαλαισίας.

Red Bull: Αν ο κινητήρας της Mercedes έχει 1.000 άλογα, όλα τελείωσαν

    Από το 2014 μέχρι και τουλάχιστον την περσινή σεζόν, το power unit της Mercedes βρίσκεται μόνο του στην πρώτη θέση.

Porsche 911 RSR: Για πρώτη φορά κεντρομήχανη

    Για πρώτη φορά στην ιστορία της Porsche 911, ο κινητήρας μεταφέρεται από το πίσω μέρος στο κέντρο.