Η Honda ανανεώνει το NSX GT3 Evo

Η Honda ανανεώνει το NSX GT3 Evo

Η Honda ανανεώνει το NSX GT3 Evo

    Έτοιμο να αγωνιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο το 2019, μετά από μια σειρά αναβαθμίσεων οι οποίες το ισχυροποιούν στο έπακρο.

    Η Honda Motor Company ανακοίνωσε ότι ένα αναβαθμισμένο NSX GT3, με την ονομασία NSX GT3 Evo, θα συμμετέχει σε αγώνες σε όλο τον κόσμο μέσα στο 2019. Βασισμένη στο δημοφιλές μοντέλο παραγωγής NSX, η εξελιγμένη έκδοση του NSX GT3 έχει αναβαθμιστεί σημαντικά προς όφελος των επιδόσεων και της αξιοπιστίας, απευθυνόμενο σε ομάδες customer racing σε όλο τον κόσμο. 
 
    Ανανεωμένη σχεδίαση αμαξώματος, με νέο εμπρός splitter, διαχύτη και πίσω προφυλακτήρα, μειώνει την αντίσταση (οπισθέλκουσα) και προσφέρει υψηλότερες τελικές ταχύτητες, βελτιώνει την ψύξη και αναβαθμίζει την ισορροπία και την οδηγησιμότητα για ακόμα περισσότερους ερασιτέχνες και επαγγελματίες οδηγούς. Νέοι υπερσυμπιστές θα βελτιώσουν την απόκριση του γκαζιού, θα αυξήσουν τον έλεγχο και την οικονομία καυσίμου και θα τοποθετηθούν σε όλα τα υπάρχοντα NSX GT3 επιπλέον του νέου NSX GT3 Evo. 

Acura_NSX_GT3_Evo_0004.jpg
 
    Τα νέα αυτοκίνητα θα περιλαμβάνουν επίσης βελτιωμένο εξοπλισμό, χαρτογραφήσεις για το σύστημα ABS, αλλά και μία νέα οθόνη Bosch και μονάδα καταγραφής δεδομένων για αύξηση της απόδοσης και αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας. Αυτές οι βελτιώσεις θα διατίθενται επίσης ως Variant Supply (VF) για εκ των υστέρων τοποθέτηση στα σημερινά NSX GT3. Οι αναβαθμίσεις αυτές θα βελτιώσουν τις επιδόσεις και θα μειώσουν το λειτουργικό κόσμος, λόγω μεγαλύτερης αντοχής των εξαρτημάτων.
 
    Οι V6 κινητήρες 3.5 λίτρων με διπλό τούρμπο κατασκευάζονται δίπλα στα αντίστοιχα σύνολα του αυτοκινήτου παραγωγής στο Εργοστάσιο Κινητήρων του Anna στο Οχάιο, ΗΠΑ και χρησιμοποιούν τις ίδιες προδιαγραφές σχεδίασης όπως μπλοκ, κεφαλές, σύστημα κίνησης βαλβίδων, εκκεντροφόρους, έμβολα και σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ. Ορισμένες αγωνιστικές μετατροπές στο αυτοκίνητο, όπως ένα εξατάχυτο σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο, προηγμένο πλαίσιο και αεροδυναμικό πακέτο και τα τελευταία συστήματα ασφαλείας προδιαγραφών FIA, ολοκληρώνουν το απόλυτο αγωνιστικό GT3 με κινητήρα στη μέση. 
 
    Να σημειωθεί ότι το Honda NSX GT3 πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στα τέλη του 2016 και έχει τρέξει σε μερικούς από τους πιο θρυλικούς αγώνες GT σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως οι 24 Hours of Daytona και Spa, 12 Hours of Sebring, Petit Le Mans και το FIA GT World Cup στο Μακάο. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με 500.000 Ευρώ παίρνεις μία αγωνιστική McLaren 720S GT3

    Εάν διαθέτετε 440.000 λίρες Αγγλίας, περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ, η McLaren σας «προτείνει» να αγοράσετε την 720S GT3, ώσ

Το πρώτο βελτιωμένο νέο Honda NSX του κόσμου αποδίδει 650 άλογα

    Χρειάστηκαν να περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι κάποιος βελτιωτικός οίκος να παρουσιάσει ένα πακέτο αναβάθμισης για τον υβριδικ

Ανανεωμένο Audi R8 LMS

    Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει σήμερα μια νέα εξέλιξη του R8 LMS, που ονομάζεται R8 LMS GT3, το τέταρτο αγωνι